خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: برگزاری بازی ما می‌تواند اتفاق بدی را رقم بزند/ شهرخودرویی‌ها به فکر سلامت خودشان باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۰۰۱

کاپیتان تیم ذوب آهن در مورد وضعیت این تیم و بازی مقابل شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب‌آهن یکی از چند نفر از اعضای این تیم است که مبتلا به ویروس کرونا شده است و در این خصوص گفت: بعد از بازی صنعت نفت آبادان تست سه ،چهار نفر از اعضای ما مثبت اعلام شد و امروز هم بچه های ما  تست دادند و متوجه شدیم که ۴،۵ نفر دیگر نیز درگیر شده‌اند و من فکر می کنم اگر چند روز دیگر هم تست  انجام شود  چند نفر دیگر مبتلا شده اند ، چون همه با هم در ارتباط بودیم و  من فکر می‌کنم اگر در مجموعه ای یکی، دو نفر این بیماری را داشته باشند می توانند سریع به بقیه نیز انتقال دهند و شرایط خوبی نداریم . من به شخصه سه روز است که در قرنطینه به سر می برم و اصلا  شرایط خوبی ندارم.

او با اشاره به  اینکه  ذوب‌آهنی‌ها خواستار  لغو شدن دو بازی آینده  شده اند  ادامه داد: ما از مسئولین لیگ خواستاریم که این اتفاق رخ دهد زیرا سلامتی مردم و بازیکنان خیلی مهم تر است و اگر ما بازی کنیم خیلی بد می‌شود این تجربه را شهر خودرویی ها در سه هفته  اول لیگ داشتند و می دانند که چقدر بد است. فکر کنم اگر بازی فردا برگزار شود  اتفاقات بدتری برای این تیم بیفتد چون واقعا پیش خودم حس می کنم چند نفر دیگر از بچه‌های ما نیز کرونا داشته باشند و این پنج نفری که امروز تست دادند با تیم تمرین کردند و ممکن است بقیه را آلوده کرده باشند ، امیدوارم سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورود کنند و این دو بازی را به ما فرجه دهند تا ما با  آمادگی کامل پا  به مسابقات بگذاریم.

شرایط تیم ما فوق العاده اسفناک است و اصلا بحث  فوتبال نیست بحث بیماری است که در تیم ما رسوخ پیدا  کرده و  از تدارکات گرفته تا بازیکنان  همه درگیر این بیماری هستیم ،خدایی نکرده ممکن است فردا برای اعضای تیم شهر خودرو اتفاقی بیفتد و این قضیه زنجیر وار  ادامه‌ پیدا کند .

وی در خصوص صحبت مدیرعامل شهر خودرو مبنی بر اینکه بازی باید برگزار شود گفت  : فکر کنم سلامتی بازیکنان و خود شهر خودرویی ها  از هر قضیه ای  مهم تر باشد. خدایی نکرده اگر اتفاقی بیفتد با پول نمی‌توان آن را جبران کرد.

حدادی‌فر در پایان افزود : امیدارم مسئولین این دو بازی ما را لغو کنند تا بچه های ما سلامتی کامل شان را به دست بیاورند، چون واقعا الان ۱۱ بازیکن و یکی دو نفر از اعضای کادر درگیر  این قضیه هستند و همانطور که گفتم در درجه اول سلامتی مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز