خبرگزاری کار ایران

نوازی: در لیگ قهرمانان خود ما بازیکن کرونایی داشتیم/ باید طبق قوانین پیش برویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۹۵

مربی شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ذوب آهن حاضر شد.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو که همراه این تیم به اصفهان سفر کرده، در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و گفت: بعد از بازی پرسپولیس که در تهران برگزار شد، از نظر روحی و روانی و همچنین کارهای تاکتیکی روی تیم کار کردیم. روی نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن کار کردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی را مقابل این تیم نمایش دهیم. هر چقدر هم بگوییم که ذوب آهن بازیکنان کرونایی دارد، اما بازهم فوتبال ورزشی است که قابل پیش‌بینی نیست. ما به اصفهان آمدیم که سه امتیاز را بگیریم.


وی در خصوص احتمال لغو بازی عنوان کرد: به هر حال سازمان لیگ و فدراسیون قوانینی برای این اتفاقات قرار دادند. در بازی‌های آسیایی که بودیم، ما خودمان بازیکن کرونایی داشتیم. تیم الهلال هم که روبروی ما بود، 8 بازیکن کرونایی داشت که بازی آخر آن‌ها به خاطر رسیدن به حد نصاب موجود لغو شد. طبق قوانین باید پیش برویم. خدایی ناکرده شاید فردا هم تیم ما به این ویروس دچار شود؛ هر چند که ابتدای فصل هم 4، 5 بازیکن کرونایی داشتیم. اگر قرار باشد هر بازی به دلیل این اتفاقات کنسل شود، خوب نیست.


مربی تیم شهرخودرو درباره پیش بینی‌اش از بازی فردا گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید چون دو تیم بازیکنان جوانی دارند. امیدوارم بتوانیم بازی فردا را به نفع خود تمام کنیم.  


نوازی در پاسخ به این سوال که قانون 11+5 که از سوی سازمان لیگ برای تیم های دارای بازیکنان کرونایی وضع شده، درست است یا خیر، افزود: این موضوع در حیطه من نیست که بخواهم حرف بزنم. امیدوارم قوانین در هر اتفاقی که برای تیم‌ها می‌افتد یکسان باشد، فقط برای تیم خاصی نباشد تا تیم‌ها در مسابقات با دلگرمی حاضر شوند، مخصوصا تیم‌های شخصی که از جیب خرج می‌کنند و قوانین فقط برای تیم‌های مطرح و بزرگ نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز