خبرگزاری کار ایران

پرتو: بازیکن رایکا به صورتم زد/ با تشنج بازیکنان حریف اخراج شدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۹۸۷

مدافع تیم فوتبال ملوان گفت: حق من اخراج نبود و فقط به بازیکن حریف گفتم چرا به من لگذ میزنی.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عیسی پرتو مدافع باتجربه تیم ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص بازی با رایکا بابل گفت: بازی خیلی خوبی بود و آنها هم خوب بازی کردند. هدف تیم رایکا بازی مستقیم بود و پشت دفاع‌های چپ و راست ما بلند می‌زنند تا موقعیت سانتر نسیب‌شان شود که این اجازه را به حریف ندادیم. در نیمه دوم زمانی که اخراج شدم باعث شد تیم به عقب بیاید اما با این وجود در ضد حملات موقعیت‌های خیلی خوبی گیر ما آمد و توانستیم در دقایق پایانی گل برتری را به ثمر برسانیم.

مدافع ملوان درخصوص صحنه اخراجش نیز گفت: در فیلم کاملا مشخص و واضح است. من توپ را زدم به اوت و بازیکن حریف از پشت به من لگد زد و وقتی نزدیکش شدم، با مشت به صورتم زد. من نیز عکس العمل نشان دادم و داور بازی می‌دانست که من کارت زرد دارم اما کارت دوم را به من داد و تیم ما ده نفره شد. من به داور گفتم دلیل اخراجم چه بود؟! تشنج از بازیکنان رایکا بود و همین موضوع داور را مجاب کرد تا کارت زرد دوم را نیز به من بدهد.

پرتو در خاتمه درخصوص هدفگذاری باشگاه ملوان برای این فصل نیز توضیح داد: هدفگذاری باشگاه ملوان بر منبای صعود است. باشگاه ملوان با بازیکنانی که جذب کرده این موضوع را نشان داده و با بازی خوبی که امروز بچه‌ها به نمایش گذاشتند، نشان دادند جایگاهشان در لیگ برتر است. ما بازیکنان و عوامل باشگاه باهم هم قسم شدیم تا ملوان را به لیگ برتر برگردانیم و قطعا نیز با این هدف در بازی‌ها حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز