خبرگزاری کار ایران

اهل شاخه: برای سه امتیاز در آزادی با استقلال بازی می‌کنیم / امثال پورموسوی در ایران کم وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۸۷

مدافع تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید آنها پس از برتری مقابل ذوب‌ آهن در ورزشگاه آزادی برای کسب سه امتیاز و شکست استقلال تهران به میدان خواهند رفت.

محمد اهل شاخه، مدافع تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ما شایسته پیروزی در این مسابقه بودیم چون برای ما اهمیت بسیاری داشت. با توجه به نتیجه شکست مقابل پرسپولیس و تساوی در بازی قبلی به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم. با این برد شخصیت تیمی خودمان را حفظ کردیم.

او ادامه داد: این تلاش تمام بازیکنان بود که ما در نهایت توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. بازی به هیچ وجه آسان نبود اما از همان ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم تا به گل رسیدیم. تیم ذوب آهن در آخر بازی فشار را بیشتر کرد اما چون 10 نفره بودیم با تمام قوا از برتری‌مان محافظت کردیم تا سه امتیاز در نهایت از آن ما شود.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره عملکرد و گلزنی ریکانی در این مسابقه گفت: ایشان هم این فصل و هم فصل گذشته برای تیم مثمرثمر بوده و بازیکن بسیاری خوبی است. علاوه بر ایشان بازیکنانی که این فصل هم به ما اضافه شده‌اند هم از بهترین‌ بازیکنان تیم‌های دیگر بوده‌اند. این فصل تیم خوبی داریم و امیدواریم که نتایج خوبی هم به دست بیاوریم.

اهل شاخه درخصوص همکاری با سیروس پورموسوی در لیگ بیستم گفت: ما در هفته اول نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و محرومیت نقل و انتقالات برای ما شرایط سختی را رقم زد. آقای پورموسوی از همان بازی اول نشان دادند که چه اندازه تجربه و کیفیت لازم را دارند. ایشان یک مربی باتجربه و جوان هستند که امثال ایشان در ایران خیلی کم وجود دارد. در تمرینات هم ایشان و کادرفنی زحمات زیادی می‌کشند و از نظر من با کمک بازیکنان و تجربه و دانش فنی کادرفنی می‌توانیم نتایج موفقیت آمیزی را به دست بیاوریم.

هدف صنعت نفت در لیگ بیستم کسب چه رتبه‌ای است؟ مدافع طلایی پوشان در پاسخ به این سوال گفت: شرایط واقعا سختی در لیگ وجود دارد. تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا ما از حضور هواداران خوب‌مان محروم هستیم اما تلاش می‌کنیم که نسبت به فصل گذشته بهتر نتیجه بگیریم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم در نظر داریم اما می‌دانیم که کار بسیار دشوار است.

اهل شاخه درباره دلهره‌آور بودن فعالیت فوتبالیست‌ها با وجود بیماری کووید-19 گفت: دقیقا شرایط اینگونه است. تمام سعی‌مان این است که پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت کنیم. متاسفانه اما می‌بینید که با وجود انجام پروتکل‌ها تیم ذوب آهن بعد از بازی با ما چند بازیکن کرونایی دارد. اینطور بگوییم که مجبور هستیم بازی کنیم و باید با این شرایط مدارا کنیم.

مدافع تیم صنعت نفت درباره رویارویی با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: مطمئنا بازی سختی برابر استقلال داریم. با توجه به شرایطی که استقلال دارد و نتیجه‌ای که آنها برابر پیکان کسب کرده‌اند تحت فشار هستند. ما می‌خواهیم از این فشاری که روی استقلال وجود دارد استفاده کنیم و یک نتیجه خوب کسب کنیم. تمرینات را زیر نظر کادرفنی به صورت دقیق سپری می‌کنیم و تفاوتی ندارد که استقلال، سپاهان، پرسپولیس یا تراکتور حریف ما باشد، این مسابقه هم مانند تمام مسابقات سه امتیاز بیشتر ندارد. تلاش داریم تا در آزادی سه امتیاز را از استقلال بگیریم که این با تلاش تمام بازیکنان و منظم می‌تواند در دسترس باشد.

محمد اهل شاخه همینطور درباره غیبت شیخ دیاباته در بازی روز یکشنبه هم گفت: دیاباته یکی از بهترین مهاجمان فصل گذشته بود که امسال ظاهرا چند مصدومیت داشته است. امیدوارم که ایشان به زودی سلامتی‌شان را به دست بیاورند چون مصدومیت برای یک فوتبالیست اتفاق خوشایندی نیست. به هر حال برای ما تفاوت ندارد که آقای دیاباته یا هر بازیکنی دیگری رو به روی ما بازی کند. تمام تلاش و انگیزه ما این است که تیم نفت آبادان نتیجه بگیرد و فرقی ندارد که تیم حریف یا بازیکن حریف چه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز