خبرگزاری کار ایران

حمزاوی: بردن تراکتور مهم است نه گل زدن من/ با همه وجود به دنبال قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۶۴

مهاجم الجزایری تراکتور در مورد شرایط تیمش پس از برتری مقابل مس کرمان صحبت کرد.

اوکاجا حمزاوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در ابتدای گفتگو لازم می‌دانم به دوست خوبم محمد عباسزاده بابت گل خوبی که به ثمر رساند تبریک بگویم و در شادی او سهیم باشم. ما بازی سختی مقابل مس داشتیم و تیم حریف آمده بود برابر ما پیروز شود و همین موضوع کار را برایمان سخت کرد ولی نیاز داشتیم به اولین برد فصل و برای رسیدن به آن همه کار کردیم و خوشحالم در نهایت به خواسته خودمان رسیدیم. 

وی در مورد شرایط تراکتور و نتایج کسب شده گفت: اوضاع برای تراکتور تا قبل از بازی با مس خوب نبود و هنوز هم خوب نیست ولی مهم به دست آوردن پیروزی بود که موفق به کسب آن شدیم و این برد می‌تواند زمینه‌ساز شروع بردهای بعدی باشد و امیدوارم چنین اتفاقی برای ما در پیش باشد.  

مهاجم الجزایری تراکتور در رابطه با دیدار هفته پنجم مقابل فولاد هم توضیح داد: فولاد حریف سرسختی است و بازی سختی داریم ولی می‌خواهیم از این به بعد همه دیدارهای خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و باید این بازی را ببریم. 

حمزاوی در مورد انتظارها برای اولین گلش در فصل جدید هم خاطرنشان کرد: من همه تلاش خودم را در هر بازی برای این موضوع انجام می‌دهم و می‌دانم انتظار گلزنی از من وجود دارد ولی مهم‌تر از هر چیزی پیروزی تیم است و من به این موضوع بیشتر فکر می‌کنم تا گل زدن خودم. در هر صورت گل زدن من هم به زودی اتفاق می‌افتد. 

وی در پایان در مورد اینکه آیا تراکتور مدعی قهرمانی در فصل جدید محسوب می‌شود یا نه، توضیح داد: البته که مدعی هستیم و ما می‌خواهیم قهرمان شویم. امیدوارم هرچه زودتر هواداران ما هم در این مسیر به کمک ما بیایند و حضورشان را در ورزشگاه داشته باشیم تا کار برایمان راحت تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز