خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر هندبال زنان؛

رضایی: با بدشانسی در گروه جنگ قدرت‌ها قرار گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۳۰

سرمربی تیم ملی هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: متاسفانه تیم ما با بدشانسی در گروهی قرار گرفت که به نوعی جنگ قدرت‌ها به شمار می‌رفت.

به گزارش ایلنا، ناهید رضایی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از پایان دیدار تیم پرسپولیس بهبهان مقابل سپاهان اصفهان که منجر به شکست این تیم شد، گفت:  بازیکنان من امروز نتوانستند بازی خوب خودشان را به نمایش بگذارند. اگر شاهد بازی همیشگی تیم بودیم، قطعا با این اختلاف گل بالا این بازی را واگذار نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: به نظر من بازیکنانم به نوعی از رویارویی با تیمی مانند سپاهان ترسیده بودند. تیمی که بیشتر بازیکنانش ملی‌پوش و با تجربه هستند و بازی مقابل آن‌ها برای بازیکنان جوان و کم تجربه تیم من راحت نبود.

رضایی اضافه کرد: ما بازی را در ابتدا خوب آغاز نکردیم. در واقع زمان برد تا تیم من بتواند خودش را پیدا کند. برای همین ما در نیمه دوم بهتر بودیم که دیگر دیر شده بود و اختلاف گل ایجاد شده کار ساده‌ای نبود. 

سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان با اشاره به اینکه تیمش در گروه سختی قرار گرفته بود، اظهار داشت: ما با بدشانسی در گروهی قرار گرفتیم که به نوعی جنگ قدرت‌ها به شمار می‌رفت. بازیکنان ما برای اینکه باید مقابل آن دو تیم قدرتمند به میدان می‌رفتند؛ روحیه خود را از دست دادند. 

رضایی درباره اینکه سپاهان حریف سخت تری برایشان بود یا تیم اشتادسازه گفت: واقعیت این است که هر دو تیم عالی عمل کردند و امیدوارم هر تیمی که شایسته قهرمانی در این رقابت‌ها است، بتواند به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز