خبرگزاری کار ایران

بیلسا: رابطه ام با لمپارد عادی است/ چلسی فرم خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۱۹

سرمربی لیدزیوناتید گفت: «بد نیست، همان رابطه‌‌ای که با بقیه همکارانم دارم، با لمپارد هم دارم.»

به گزارش ایلنا، مارچلو بیلسا سرمربی لیدز در نسشت خبری  قبل از بازی با چلسی در مورد ارزیابی از وضعیت  تیمش گفت: «من هیچ‌وقت علاقه‌ و میلی برای پاسخ دادن به این سوال نداشتم. اگه به بازی‌های ما نگاه کنید متوجه می‌شوید ما شروع خوبی در این فصل داشتیم. وقتی که گل‌های دریافتی تاثیری در نتیجه نمی‌گذاشت چرا که جبران می‌کردیم و گل می‌زدیم اما بعد  از آن دوره‌ای بود که گل می‌خوردیم اما توانایی حمله و خلق موقعیت را نداشتیم. سومین دوره زمانی بود که گل نمی‌خوردیم اما موقعیت خلق می‌کردیم. این سه دوره وضعیت کلی تیم ما رو شرح می‌دهد.»

او در خصوص وضعیت رافینیا  ادامه داد:«او بازیکنی است که به تنهایی توانایی شکستن دفاع هر تیمی رو دارد. از نظر فیزیکی شرایطش خیلی خوب است و مشکلی  در جلو رفتن و برگشتن به موقع برای دفاع تو کل نود دقیقه ندارد.»

بیلسا در مورد چلسی عنوان کرد:«یک تیم موقعی خوب است که به موقع دفاع و به موقع حمله کند، و در چگونگی اجرای هر کدام هم درست عمل کند. چلسی از این نظر الان در فرم خیلی خوبی است.»

سرمربی لیدز در خصوص رابطه‌ اش با لمپارد تصریح کرد: «بد نیست.همان رابطه‌‌ای که با بقیه همکارانم دارم، با لمپارد هم دارم.»

 او در مورد وضعیت دفاعی تیم عنوان کرد: «وضعیت دفاعی ما در مقابل آرسنال بهتر از بازی با اورتون بود. در مقابل آرسنال با حمله‌ها‌ی خطرناک زیادی مواجه نشدیم اما در مقابل اورتون اینطور نبود و بعضی‌ از حمله‌ها می‌توانست منجر به گل بشود.

سرمربی لیدزیوناتید درباره بازگشت یورنته گفت: « خوب است و برای بازی مشکلی ندارد. بهترین کار این است که قبل از قرار گرفتن در تیم اول و ترکیب اصلی، مدتی با تیم زیر ۲۳ساله‌ها تمرین کندچون الان مدت زیادی است که از میدان دور بوده. امیدواریم که مجبور نشویم این روند را شتاب بدیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز