خبرگزاری کار ایران

لمپارد: بازیکنان بزرگ تاریخ باشگاه را نمی‌دانند/ بیلسا درباره جاسوسی درس گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۱۰

سرمربی چلسی گفت:دو باشگاه بزرگ چلسی و لیدز با سابقه هستند تیمو ورنر ، کای هاورتز و بقیه ی بازیکنان که این تاریخ را نمی دانند، اما من می دانم.

 به گزارش ایلنا، فرانک لمپارد سرمربی چلسی در نشست خبری قل از بازی چلسی و لیدز گفت: « مدتهاست که از بازیکن بودن رقابت کردن را می دانم و می دانم هواداران نسبت به آن چه احساسی دارند این دو باشگاه بزرگ با سابقه هستند تیمو ورنر ، کای هاورتز و بقیه ی بازیکنان که این تاریخ را نمی دانند اما من می دانم که این یک بازی رقابتی خواهد بود زیرا این شیوه برخورد لیدز با بازی است.»

او درباره وضعیت تیمش ادامه داد: «چلسی در جایگاه خوبی است اما می تواند خیلی بهتر شود باید از نظر تمرکز مقابل لیدز در بهترین حالت باشیم.توانایی خط حمله لیدز به این معنی است که فردا یک آزمایش بزرگ برای دفاع ما خواهد بود وی بر اهمیت "با هم بودن" از جلو به عقب تأکید می کند تا کلین شیت را حفظ کنیم.»

سرمربی چلسی  در خصوص حضور هواداران در بازی برابر لیدز اظهار داشت: «هواداران ما می توانند فردا با سر و صدا و حمایت، مانند همیشه وقتی در خانه بازی می کنیم ، در استمفوردبریج به ما کمک کنند.ازگشت طرفداران "معامله بزرگی است" ما آنها را از دست داده ایم یکی از دلایلی که همه ما عاشق بازی هستیم هواداران است و ما بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم.»

لمپارد درباره شایعات جاسوسی سرمربی حریف از آبی پوشان لندنی گفت: «جاسوسی مارچلو بیلسا؟ مربوط به گذشته است و نمی خواهم به آن بپردازم. خبر و داستان خوبی بود اما دیگر تمام شده. لحظه ای که مقابل آن ها (در پلی آف) پیروز شدم برای مایه افتخار بود. بیلسا گفته از آن درس گرفته؟ نگران این نیستم که درس گرفته است یا نه. پیش از بازی فردا نمی خواهم در مورد این موضوع حرف بزنم. برای او و لیدز احترام قائلم. از همان دورانی که یک بازیکن بودم از رقابت میان این دو تیم خبر دارم. و می دانم هواداران چه احساسی در این خصوص دارند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز