خبرگزاری کار ایران

فروزان - تراکتور؛ تقابلی به یاد خاطرات تلخ گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۴۵۳

گلر اسبق تراکتور امروز باید در ترکیب گل گهر به صاف این تیم برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتور باید در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و این دیدار یک تقابل ویژه و خاص دارد که مربوط به حضور محسن فروزان در چهارچوب دروازه گل گهر و تقابل با تیم سابقش است که گذشته پر فراز و نشیب و پر حاشیه‌ای در آن داشته است. 

محسن فروزان ۱۰ سال قبل و در لیگ یازدهم بود که توسط امیر قلعه‌نویی جذب تراکتور شد و عملکرد ضعیف عباس محمدی و مهدی ثابتی باعث شد او که گلر سوم تیم بود فرصت بازی پیدا کرده و عملکرد درخشانش باعث شد تبدیل به یکی از گلرهای مطرح فوتبال ایران شود. 

فروزان بعد از یک دوره موفق در تراکتور از این تیم جدا شد و سال‌ها بعد در ابتدای لیگ هجدهم به این تیم پیوست تا مشکلات این تیم در دروازه را برطرف کند و فصل خوبی را هم سپری کرد تا اینکه در هفته‌های پایانی اتفاقاتی آینده فوتبالی خودش و تراکتور را تحت الشعاع قرار داد. 

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر بود که تراکتور در کورس قهرمانی دیداری مقابل سپیدرود در رشت داشت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. 

محسن فروزان که تا پیش از آن دیدار در چند بازی پیاپی کلین شیت کرده بود و صراحتا از علاقه خود به ادامه این رکورد صحبت می‌کرد روز بدی را پشت سر گذاشت و گل‌های بدی دریافت کرد که منجر به شکست تیمش شد.

ساعتی بعد از این بازی بود که محمدرضا زنوزی در اقدامی شتابزده اعلام کرد فروزان از تیم کنار گذاشته شد و در پنج بازی پایانی فصل محمدرضا اخباری جای او را گرفت و ادامه نتایج ضعیف تراکتور در این دیدار ها شانس قهرمانی را از آنها گرفت.

فروزان هم که پرونده‌اش به کمیته اخلاق و انضباطی رفته بود حدود یک سال از میادین دور بود و اواخر فصل نوزدهم به جمع نفرات پارس جم اضافه شد و در فصل گذشته هم سنگربانی فولاد را بر عهده داشت که عملکرد خوبی در این تیم از خودش به نمایش گذاشت. 

حالا بعد از گذشت سه سال از آن ماجرا فروزان قرار است امروز مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و قطعا انگیزه‌های زیادی برای این دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز