خبرگزاری کار ایران

فدراسیون در این شرایط با همه امکانات از تیم جوانان حمایت مى کند

عالمى: استعداد و یادگیرى بازیکنان امیدوارکننده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۳۶۹

مربى تیم ملى فوتبال جوانان اظهار امیدوارى کرد با تلاش کادر فنى شایسته ترین بازیکنان براى حضور در مسابقات قهرمانى آسیا انتخاب شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال ایمان عالمى با قدردانى از حمایت فدراسیون فوتبال در برپایى اردوهاى تیم ملى جوانان گفت:شرایط ویژه کرونایى وضعیت سختى را براى برگزارى تمرینات و برپایى اردوها ایجاد کرده با این وجود باید از مجموعه فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان آقاى ماجدى و همکارانشان کمال تشکر را داشته باشیم. با همه سختى ها از اول آذر با رعایت پروتکل ها وارد اردو شدیم و تمرینات بسیار خوب و مفیدى داشتیم.

مربى تیم ملى جوانان اضافه کرد: با همکارى کمیته پزشکى و استفاده از امکانات مرکز ملى با وجود محدودیت ها خوشبختانه نفرات زیادى وارد اردو شدند، تعدادى از بازیکنان جدید را مورد آزمایش قرار دادیم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و بسیار مفیدى داشتیم. دو بازى تدارکاتى بسیار خوب انجام دادیم که آزمون مناسبى براى شناسایى نفرات بود.

عالمى همچنین گفت: خوشبختانه تیم بسیار خوب و مستعدى شکل گرفته بچه ها انگیزه زیادى دارند و با دقت و یادگیرى مناسب تلاش مى کنند خواسته هاى کادر فنى را در زمین اجرا کنند که این مسئله امیدوارکننده است. امیدوارم با تلاش آقاى مهابادى و سایر اعضاى کادر فنى بهترین نفرات انتخاب شوند و با یک تیم قدرتمند و شایسته بتوانیم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز