خبرگزاری کار ایران

ما هم باید با وزیر و نماینده مجلس ببندیم تا پولمان را بگیریم؟

بنگر: برخی مسئولان فدراسیون بنگاه ملک می‌زدند موفق می‌شدند/ پرسپولیس کار سختی در فینال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۴۰

پیشکسوت پرسپولیس کار سختی برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا متصور است.

محسن بنگر در گفتکو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص در اختیار گرفتن هدایت تیم شهرداری نوشهر در لیگ دسته سوم اظهار داشت: من برایم مهم بود کار سرمربیگری خودم را از نوشهر و از سطح پایین‌تر فوتبال شروع کنم و تجربه کسب کنم و با سختی‌های کار آشنا شوم و پله پله بالا بیایم و خوشحالم که فرصت کار در نوشهر برایم فراهم شد. همه دوستان و همبازیان سابقم در نوشهر هم اینجا هستند و سعی دارم کادرفنی و دستیارانم را هم از همین نفرات و شموشکی‌های سابق انتخاب کنم چرا که با هم راحت هستیم و حرف هم را بهتر می‌فهمیم.

وی افزود: حضور در این تیم و بستن کادرفنی بومی خیلی به من کمک می‌کند و امیدوارم چند سال کنار هم کار کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی شهرداری نوشهر در مورد مسابقات لیگ دسته سوم گفت: هنوز بازی‌های ما شروع نشده چون ما در مرحله دوم هستیم و رقابت‌های مرحله یک باید انجام شود و بعد مرحله دوم شروع خواهد شد. ما می‌خواهیم یک تیم در حد صعود ببندیم و شاکله اصلی تیم هم از نیروهای داخل استان تامین خواهد شد و از پتانسیل بالایی که در استان مازندران وجود دارد استفاده خواهیم کرد تا به امید خدا به لیگ دوم صعود کنیم. 

بنگر در مورد علاقه‌اش به مربیگری توضیح: من دوست دارم مسیر خوبی در پیش گرفته و آن را دنبال کنم و پیشرفت کنم و الان هم می‌خواهم پیشرفت کنم و با موفقیت در نوشهر از اینجا به خیلی جاها برسم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان که به زودی برگزار می‌شود گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای پرسپولیس و بازیکنانش در این رقابت مهم. پرسپولیس تیم محبوب همه ماست و امیدوارم در این بازی موفق باشد. شرایط رقابت‌های آسیایی با بازی‌های داخلی متفاوت است و امیدوارم بچه‌ها با جام قهرمانی به تهران برگردند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه یک سری از بازیکنان در فینال همراه این تیم نیستند هم توضیح داد: بله متاسفانه بازیکنان مهمی از تیم جدا شدند مثل شجاع خلیل زاده و علیپور و ترابی و بیرانوند ولی به جای این نفرات بازیکن خریده شد و مشکل اصلی به نظرم نفراتی هستند که محروم شدند و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. بازیکنانی مثل امیری و پهلوان و آل کثیر در اختیار تیم نیستند و مهم است که کادرفنی به خوبی از نفرات جایگزین به جای آنها بازی بگیرد و باید ببینیم چطور این اتفاق رخ می‌دهد.

بنگر در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده و اینکه به او بابت جدایی حق داده بود هم توضیح داد: به هر حال هر بازیکنی حق دارد به دنبال پیشرفت خودش باشد و شجاع هم مثل خیلی از بازیکنانی که در پرسپولیس بودند و یک روز جدا شدند، از این تیم رفت و این موضوع نباید زحماتش را زیر سوال ببرد. من از قرارداد او و اینکه اجازه جدایی داشت یا نه خبر ندارم ولی برایش در تیم جدید آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد تجربه خودش از حضور در فینال آسیا گفت: من با سپاهان این بازی را تجربه کردم و واقعاً سخت است که پله پله جلو بروی و از بازی‌های سخت برنده بیرون بیایی و به فینال برسی ولی در گام آخر شکست بخوری و دستت از جام کوتاه بماند. ما در آن سال بازی خوبی در اصفهان برگزار کردیم و عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی با مساوی کار تمام شد و آنجا شکست خوردیم. حالا اینجا که فینال تک بازی است امیدوارم پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده کند. تیم‌های ایرانی معمولا در قطر خوب بازی می‌کنند و به دلیل نزدیکی به ایران یک پوئن مثبت در اختیار دارند و امیدوارم از آن استفاده کنند.‌

بنگر در مورد فروش دوباره امتیاز اروند خرمشهر هم توضیح داد: من واقعا تبریک میگم به فدراسیون فوتبال و کمیته های تابعه اش واقعا اگر این افراد بنگاه معاملات ملکی می‌زدند درآمد خوبی داشتند. یک تیم را دوبار فروخته‌اند ولی حق بازیکنان سابقشان را نمی‌دهند و اصلا به فکر آنها نیستند. چندین خانوار سختی کشیدند تا این تیم را حفظ کنند و مگر می‌شود یک تیم را دوبار بفروشی و به فکر حق بازیکنان نباشی؟ چطور دم از مسلمانی و دین می‌زنید ولی به فکر حق مردم نیستید؟ همه مثل شما وضعشان خوب نیست و خیلی ها محتاج همین ۵۰-۶۰ میلیونی هستند که طلب دارند ولی اصلا عین خیالشان نیست.

وی افزود: همه جای دنیا برای دادن حق و حقوق بازیکنان قانون دارند و حمایت می‌کنند ولی اینجا کسی به فکر بازیکن نیست. مربی خارجی می‌رود شکایت می‌کند ولی اینجا دستمان به جایی بند نیست. بهاروند و نورشرق با ما جلسه گذاشتند و گفتند اگر پول شما پرداخت نشود اجازه نمی‌دهیم اروند در مسابقات شرکت کند و بازیکن بخرد. دو سال گذشته و دو بار آمیتاب تیم را فروختند و آب از آب تکان نخورده است. خود فدراسیون نشین‌ها حاضر هستند دو سال بدون حقوق کار کنند؟ امتیاز تیم را فروختید پول بازیکن را بدهید. خیبر امتیاز تیم را خریده مبارک مردم خرم آباد ولی حق ۴۰ خانوار باید داده شود. خود مدیرعامل اروند پول خودش را از فروش تیم برداشته ولی پول بازیکن را نمی‌دهد. متاسفانه نمی‌دانیم باید چکار کنیم و ظاهراً ما هم باید با وزیر یا نماینده مجلس ببندیم تا پولمان را بدهند. به خدا به خاطر خودم نمی‌گویم. من شاید وضعم متفاوت باشد ولی در گروهی که داریم می‌بینم بازیکنانی هستند که در وضعیت بد مالی قرار دارند و در این اوضاع اقتصادی به این پول نیاز دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز