خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۱۳

وزیر ورزش و جوانان طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با فرا رسیدن روز جهانی معلولان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان طی پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

انسان داراری روی است و جسمی، آن که انسان به او انسان است، روح انسان است، نه جسم او. اگر روح انسان، سالم، آزاد و قوی باشد، چه باک که دست یا پای انسان معلول باشد»

(امام خمینی(ره) در جمع معلولین- اسفند ۱۳۵۷)

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تجارب و توانایی های همنوعانی که علیرغم محدودیت های جسمی و موانع اجتماعی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری، تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقت «خواستن، توانستن است» برای تحقق استعدادها و پویایی هرچه بیشتر و کارآمدی حیات خویش، تلاشی مضاعف نموده و شور زیستن را در پیکره جامعه می دمند و سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می نمایند.

امروزه معلولان در عرصه ورزش، با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش، توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به بالندگی ورزش کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف ورزشی، گام های موثری بردارند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به کلیه هماکران محترم معلول در وزارت ورزش و جوانان، بویژه ۱۲۰ هزار نفر ورزشکار معلول در حوزه های همگانی و قهرمانی و خانواده های صبور آنان، امیدورام عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه، زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تجربه نمایند.

به امید آینده ای که با تلاش و همیاری در کنار یکدیگر، شاهد رشد و شکوفایی همه استعدادها باشیم و هیچ فرد دارای معلولیت، بدون حامی و تنها وجود نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز