خبرگزاری کار ایران

رضایی: به خاطر اشتباهات داوری باید اسم ذوب آهن در گینس ثبت شود/ هیچ کجای دنیا یک تیم ۴ هفته پیاپی این اتفاقات علیهش رخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۴۲

سرمربی ذوب آهن پس از بازی مقابل صنعت نفت از اشتباهات داوری علیه تیمش شکایت دارد.

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص  شکست ذوب آهن مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی بود و نبود چند بازیکن تیم ما و البته بارندگی و شرایط جوی روی عملکرد ما تاثیر گذاشته بود و باعث شد آن عملکرد همیشگی را نداشتیم ولی بازهم انتظار من از بازیکنانم بیشتر از این بود.

وی افزود: همانطور که بعد از بازی هم گفتم ما مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی نداشتیم انظارم از بازیکنان بیشتر از این است در این بازی صنعت نفت عملکرد بهتری از ما داشت و اما در روزی که خوب نبودیم هم چندین موقعیت مسلم گل زنی داشتیم که با بی دقتی بازیکنانمان به هدر رفت ولی با همه این تفاسیر بازهم این اشتباهات داوری بود که نتیجه بازی را تعیین کرد و اگر پنالتی اشتباه در دقایق پایانی گرفته نمی‌شد حداقل یک تساوی از این بازی گرفته بودیم. 

سرمربی ذوب آهن در مورد ادامه اشتباهات داوری علیه تیمش گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده، در تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور بی سابقه است حتّی بعید می‌دانم چنین اتفاقی در سایر لیگ ها و یا حتی لینک های کشورهای اروپایی هم افتاده باشد که یک تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ  از داوری متضرر شده باشد در این هفته نیز با اشتباه مسلم داور بازی را واگذار کردیم. فکر می‌کنم از این نظر اسم ذوب آهن باید در گینس ثبت شود.

رضایی در ادامه گفت: به تایید اکثر کارشناسان خطایی روی بازیکن صنعت نفت انجام نشده بود و داور می بایست به دلیل شبیه سازی به وی کارت زرد نشان می‌داد.

وی به تصمیمات اشتباه داوری اشاره کرد و گفت: اشتباهات داور فقط به صحنه پنالتی ختم نمی شود وی در ۹ الی ۱۰ صحنه دیگر نیز اشتباهات فاحشی داشته که جریان بازی را به سود صنعت نفت تغییر داده است. حداقل یک بازیکن دیگر از صنعت نفت نیز باید اخراج می‌شد.امیدوارم کمیته داوران و سایر مراجع ذی‌صلاح به این مسئله ورود کنند. واقعاً با این شرایط نمی‌دانم باید چکار کنیم و هرچقدر هم در این هفته‌ها اعتراض کردیم نتیجه ای  نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز