خبرگزاری کار ایران

یونسی: به لیگ برتری شدن شاهین ایمان دارم/ از نعمت هواداران بی‌بهره هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۸۵

مهاجم تیم فوتبال شاهین بوشهر از بازگشت قطعی شاهین به لیگ برتر سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی یونسی مهاجم گلزن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص بازی با مس کرمان گفت: با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ یک بازی کردیم. تیم مس کرمان که تمرینات را خیلی زود شروع کرد با آمادگی بالای بدنی و تیمی پر مهر بود اما تیم شاهین هم در برابر این تیم بازی برابری انجام داد و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند که مس کرمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد.

وی درخصوص شکست مقابل مس گفت: به نظرم مستحق باخت نبودیم و نتیجه مساوی عادلانه بود. از نظر آمادگی بدنی تیم مس تا اندازه‌ای برتری داشت و شاید همین عامل باعث برتری آنها شد وگرنه از لحاظ فنی در برخی از دقایق ما برتری داشتیم. اما بهرحال نتیجه بازی در زمین مسابقه مشخص می‌شود و باید قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم.

یونسی در پاسخ به این سئوال که چرا شاهین در گلزنی ناموفق بوده گفت: تمرینات تیم خیلی دیر شروع شد و به هماهنگی بیشتری به خصوص در خط حمله نیاز داریم و به نظرم این نقص در هفته‌های آینده جبران خواهد شد. هر چند در هر ۲ بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم که با بدشانسی از دست رفتند.

وی درخصوص شرایط سنی بالای بازیکنان شاهین نیز گفت: در هر تیم وجود بازیکنان با تجربه نیاز هست و هم اکنون بازیکنان بزرگی که سابقه حضور در لیگ برتر دارند و در کنار آنها بازیکنان جوانی از تیمهای پایه شاهین شهرداری بوشهر هم در تیم حضور دارند که مستعد و آینده‌دار هستند و سن مهم نیست و این آمادگی بدنی هست که اهمیت بیشتری دارد.

یونسی: به لیگ برتری شدن شاهین ایمان دارم/ از نعمت هواداران بی‌بهره هستیم

مهاجم شاهین درخصوص آماده بودن شرایط برای بازگشت به شاهین نیز گفت: قطعا به دلایل مختلف به صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر امیدوارم. حضور یک سرمربی با تجربه که سابقه صعود با تیم‌های مختلف به لیگ برتر را دارد و خودم هم با آقای کمالوند سابقه صعود دارم. کادرفنی قوی و بازیکنان با تجربه و نام بزرگ شاهین، همه و همه پتاسیل بزرگی هستند که به صعود امیدواریم.

یونسی در خاتمه اظهار داشت: بوشهر یک شهر کاملا فوتبالی است و اینجا همه از شاهین حرف می‌زنند. رکن اصلی تیم شاهین هواداران پر شورش هستند و در این شرایط شیوع بیماری کرونا از حضور آنها بی‌بهره هستیم اما به نظرم انرژی مثبت آنها به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم به موفقیت بزرگی در پایان فصل دست پیدا کنیم. در آخر جا دارد تشکر کنم از همسرم که در شرایط سخت همیشه همراهم بوده و پدر و مادرم که حامی من بودند دو تا از دوستای خوبم که دلم نیومد اسمشون رو نیارم آقای جمشید رمضانی و شاهین شکرانه که خیلی برایم زحمت کشیدند و دعای خیر مردم خوب روستایم المشیر که پشت من وتیم شاهین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز