خبرگزاری کار ایران

به زمان نیاز داریم تا صنعت نفت دوباره جان بگیرد

ریکانی: لقب آر‌پی‌جی‌زن را دوست دارم / به آقای گلی فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۴۴

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان ضمن آرزوی موفقیت برای تیمش در لیگ بیستم نیم نگاهی به کسب عنوان بهترین گلزن فصل دارد.

طالب ریکانی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ما از قبل می‌دانستیم که یک بازی سختی داریم چون ذوب آهن هم کادرفنی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. می‌دانستیم که بازی آسانی نیست و دوبرابر تلاش کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. خداراشکر که با تمرکز سه امتیاز را به دست آوردیم و دل هواداران را شاد کردیم.

ریکانی درخصوص آمادگی این فصل و عملکردش هم گفت: خداراشکر سیستم تیمی که کادرفنی چیده است یک پله جلوتر بازی می‌کنم و مهاجم سایه هستم. گلزنی من نتیجه تلاش و زحمات تمام بچه‌هاست و فقط من تاثیرگذار نیستم. بازیکنان زحمت می‌کشیدند و در چند بازی است که توپ به من می‌رسد تا گلزنی کنم و با چهار گل در صدر جدول گلزنان باشم.

او درباره حضور در صدر جدول گلزنان و اینکه تا به امروز در این پست بازی کرده بود یا خیر، گفت: نه. من از اول فوتبالم دفاع چپ بودم، در استقلال اهواز و چند تیم دیگر دفاع چپ بازی کردم و بعدش هم وینگر چپ بازی کردم. الان هم خداراشکر در سیستم 2-4-4 که بازی می‌کنیم من مهاجم دوم بازی می‌کنم و به دروازه هم نزدیک‌ترم که قبلا وظیفه‌ام پاس گل بود اما حالا باید فقط روی گلزنی تمرکز کنم. قبلا روی شوتزنی بیشتر تمرکز داشتم و الان هم چند هفته فقط روی چارچوب تمرکز می‌کنم و تلاش می‌کنم که بیشتر به گلزنی توجه کنم. الان شرایط همه چیز عوض شده و امیدوارم با سیستمی که بازی می‌کنیم این بردها ادامه‌دار باشد.

کاپیتان صنعت نفت درباره عملکرد تیمش و امیدواری به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما پارسال یک شرایط فوق العاده داشتیم چون بازیکنانی از فصل قبل داشتیم و آقای اسکوچیچ بازیکنان خوبی هم اضافه کردند که با تفکرات ایشان فوق العاده عمل کردیم و نیم فصل خوبی هم داشتیم. هر چی از زمان گذاشت افت کردیم و بعد از جدایی ایشان عدم جذب بازیکن و بی پولی روی همه چیز تاثیرگذاشت تا تیم تحت هدایت آقای بهنام سراج هم نتیچه چندانی نگیرد. پیش از شروع فصل جدید هم ما دچار تغییرات زیادی شدیم و نیاز به فرصت داریم تا صنعت نفت دوباره جان بگیرد. هواداران باید صبور باشند و برای نتیجه گرفتن عجله نکنند. بعضی از تیم‌ها شش تا یک سال زمان نیاز دارند که نتیجه بگیرند اما ما با تمام وجود می‌جنگیم که فقط برای این مردم بازی کنیم و دل آنها را شاد کنیم. تیم ما بازیکنان جوان فوق العاده‌ای دارد که به حمایت مردم نیاز داریم و دوست داریم که با حمایت آنها بهترین نتایج را کسب کنیم.

ریکانی درخصوص اولین بازی لیگ بیستم و عدم حضور بازیکنان جدید به دلیل محرومیت ثبت بازیکنان همچنین گفت: پیش از بازی، آقای نصاری به من گفت چرا این اندازه بیخیال هستم و به او گفتم که بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم. بالاخره بازیکن جوان هم باید از یک جایی شروع کند. آقای پورموسوی به من گفتند که به بازیکنان جدید بگویم اگر می‌خواهند به ورزشگاه بیایند و اگر مشتاق نیستند هم به خانه بروند چون پنجره بسته است و نمی‌شود از آنها استفاده کرد. من گفتم که خیالم راحت است و می‌دانستم که بازی سختی داریم اما آقای پورموسوی به آنها اعتقاد دارد و دیدید که چه عملکردی هم دارند. از نظر من بهترین بازیکنان جوان را در اختیار داریم و می‌توانند پدیده امسال شوند. مطمئنم که در آینده بیشتر از این بازیکنان می‌شنوید.

بازیکن تیم صنعت نفت درباره پنالتی‌هایی که روی او صورت گرفته گفت: من اصلا از این بازیکنانی نیستم که بخواهم پنالتی بگیرم چون اصلا بلد نیستم که فیلم بازی کنم و خودم را روی زمین بیندازم. در این دو بازی صد در صد پنالتی بود و نقش بازی نکردم. اگر خطاهای اعلام شده پنالتی نبود صد در صد باید بازیکنان حریف هم اعتراض می‌کردند اما اینطور نبود.

"در ضربات پنالتی با رونالدو رقابت می‌کنی" ریکانی در این باره گفت: امیدوارم که این روند تا آخر فصل ادامه داشته باشد و مهم نیست که چه کسی گل بزند برای من به شخصه این مهم است که تیم برنده شود. حتی اگر پنالتی بگیرم و شرایط خوبی نداشته باشم پنالتی را به بازیکن دیگری می‌دهم که آن را بزند. برای من واقعا مهم گلزنی نیست و موفقیت تیم مهم است و خوشحالی شهری که به غیر از این فوتبال چیز دیگری ندارد. ما اینجا هستیم که برای آنها بازی کنیم و بتوانیم با کسب نتایج موفق دل آنها را شاد کنیم. چندین لقب هم برای من مثل رونالدو و پنالدو درست کرده‌اند که البته خودم در این فازها نیستم اما هواداران لطف دارند و به من لقب می‌دهند. بیشتر از همه خودم شنیدم که به من آرپی‌جی زن می‌گویند و خودم هم به شخصه این لقب را دوست دارم. مردم لطف دارند که این لقب را به من می‌دهند.

هافبک تیم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال کسب عنوان آقای گلی است یا خیر گفت: آقای پریرا و آقای فونیکه‌سی قبلا گلزنی زیادی انجام دادند اما از تیم ما بعد از آقای محند‌مهدی آقای گل دیگری نداشتیم. امسل هم امیدوارم این افتخار نصیبم شود و آقای گل ایران شوم. به آقای گلی فکری نمی‌کنم و بیشتر به موفقیت تیم فکر می‌کنم اما امیدوارم که این اتفاق هم بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز