خبرگزاری کار ایران

قرعه کشی لیگ دسته دوم برگزار شد؛

جنگ مدعیان صعود در گروه مرگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۷۰۵

قرعه کشی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران ساعتی پیش در محل سازمان لیگ با حضور مسئولان و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد و برنامه رقابت‌های این سطح از فوتبال کشور هم مشخص شد.

لیگ دوی ایران در فصل جاری با حضور مربیان و بازیکنان سرشناس برگزار خواهد شد و از این رو جذابیت زیادی را خواهد داشت. قرار است 24 تیم در دو گروه 12 تیمی به رقابت بپردازند و سپس با برگزاری پلی آف، سه تیم صعودکننده به لیگ آزادگان مشخص خواهند شد؛ تیم هایی که فرصت حضور در لیگ حرفه ای ایران برای لیگ بیست و دوم را خواهند داشت.

در گروه یک که تیم های سرشناسی دیده می‌شوند، ویستاتوربین با هدایت فرشاد پیوس به دنبال صعود خواهد بود. علم و ادب و محتشم تبریز هم دربی آذربایجان را برگزار خواهد کرد و همچنین سپیدرود رشت نیز پروژه بازگشت به لیگ برتر را پیگیری می‌کند. شهرداری بندرعباس که روزگاری گزینه صعود به لیگ برتر بود، به همراه شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران و امیدگناوه تیم های دیگر هستند و سهمیه آخر هم به ایرانجوان بوشهر رسیده که اگرچه خود در لیگ برتر حضور ندارد اما بازیکنانی چون مهدی قایدی را به فوتبال ایران معرفی کرده و نامش همچنان در محافل فوتبالی وجود دارد.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم های سرشناس هستیم؛ پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد و سردار بوکان تیم های نام آشنا هستند. مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم دیگر تیم های این گروه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز