خبرگزاری کار ایران

توافق تا ۴۸ ساعت آینده؛

میلیچ در آستانه امضای قرارداد جدید با استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۱۸

مدافع کروات تیم استقلال تهران به زودی قرارداد جدیدی را با این تیم امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مدیران باشگاه استقلال تهران در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان به دنبال افزایش مدت همکاری با یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم هستند و از این رو مذاکراتی را با هروویه میلیچ کروات انجام داده‌اند.

آبی پوشان تهرانی که روز گذشته در بازی هفته چهارم مقابل پیکان تهران قرار گرفتند پس از تساوی با تیم تحت هدایت مهدی تارتار قرار است خبر تمدید قرارداد همبازی‌شان را به زودی بشنوند.

میلیچ 31 ساله که از تابستان گذشته با نظر آندره آ استراماچونی به استقلال ملحق شده تا به امروز یکی بازیکنان مورد اعتمادکادرفنی و همینطور یکی از معدود بازیکنان غیربومی است که در این تیم به میدان رفته است و رضایت از عملکرد او موجب شده تا شرایط مذاکره برای تمدید قرارداد با او صورت بگیرد.

از این رو قرار است باشگاه برای نشان دادن حسن نیت جهت ادامه همکاری با این مدافع که چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش در آستانه جدایی هم قرار گرفته بود، بخشی از قراردادش را طی 48 ساعت آینده پرداخت کند.

مذاکرات اولیه بین میلیچ و باشگاه برای تمدید قرارداد صورت گرفته است و صحبت‌هایی هم مطرح شده است اما هنوز مذاکره نهایی انجام نشده و پرداخت بخشی از مطالبات او می‌تواند یک اتفاق مثبت برای ورود طرفین به فاز جدید مذاکرات باشد.

قرار شده پس از پرداخت مطالبات میلیچ طی 48 ساعت آینده جلسه جدیدی برگزار شود و شروطی که قرار است این بازیکن در صورت لزوم مطرح کند از سوی خودش و مدیربرنامه‌اش به باشگاه اعلام شود.

تلاش مدیران باشگاه برای ادامه همکاری با این بازیکن باکیفیت از نگاه هواداران ادامه دار خواهد بود تا در نهایت این بازیکن که در تابستان پیش رو قراردادش خاتمه می‌یابد دست کم برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز