خبرگزاری کار ایران

احمد مددی: پیکان مقابل ما اتوبوس چیده بود / پرتاب‌های دستی مدافع پیکان باید در گینس ثبت شود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۸۹

احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فوتبال استقلال تهران درخصوص بازی مقابل پیکان و مصدومیت شیخ دیاباته و مسعود ریگی صحبت کرد.

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا درخصوص ارزیابی از عملکرد استقلال مقابل پیکان تهران اظهار داشت: هوا سرد بود و بازی هم سرد بود. اینطور بگوییم که پیکان هم مانند ماشین سازی بازی را بسته بود و با یازده نفر دفاع می‌کرد. این روند هر چه بیشتر به پایان بازی نزدیک می‌شدیم تشدید شد و علیرغم حملاتی دامنه‌داری که داشتیم نتوانستیم گلزنی کنیم.

او ادامه داد: تاکتیک تیم پیکان چیدن اتوبوس بود و کاملا تدافعی بود. تاکتیک آنها مبتنی بر پرتاب اوت بلند بود که پرتاب دستی بازیکن آنها باید در گینس ثبت شود!

او درخصوص کیفیت زمین مسابقه همینطور گفت: زمین متاسفانه به هیچ عنوان خوب نبود و توپ به گردش در نمی‌‌آمد و شاید یکی از دلایلی که به نتیجه نرسید این بود که تیم استقلال نتوانست تدابیر تاکتیکی خود را در زمین اجرا کند.

مددی درباره تلاش باشگاه برای رفع محرومیت او اظهار داشت: خودم به شخصه با ایشان در جلسه کمیته انضباطی به دلیل اهمیت زیاد این موضوع شرکت کردم و اعضای کمیته نیز پس از شنیدن دفاعیات ما حکم را صادر کردند. 

سرپرست باشگاه درخصوص مصدومیت ریگی هم گفت: ریگی یکی از بازیکنان خوب ماست و برای تیم زحمت می‌کشد. مصدومیت او اتفاق تلخی بود و امیدوارم که هرچه سریعتر برگردد تا به تیم کمک کند. واقعا جا دارد که از اورژانس تهران تشکر کنم که به سرعت این جوان را به بیمارستان رساندند و با ما همکاری داشتند.

مددی درباره غیبت شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و اینکه گفته می‌شود او برای حضور در هر مسابقه پاداشی دریافت می‌کند، گفت: در قرارداد ایشان اشاره ای به مصدومیت نشده و به هر شکل ممکن دو سال پیش نوشته شده و باید اجرا شود. یکسری آپشن‌ها در این قرارداد وجود دارد که طبیعی است و مصدومیت هم جزوی از فوتبال است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود بیاید و به تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز