خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: چمن شهر قدس خوب نبود/ نمی‌توانم بگویم برای پرسپولیس اتفاق بیفتد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۷۳

پیشکسوت استقلال گفت: در مورد حاشیه های استقلال اجازه بدهیم کادرفنی قضاوت کنند.

به گزارش ایلنا، مهدى پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از بازى استقلال و پیکان در برنامه رادیو ایران به گفت و گو پرداخت. 

او در خصوص امتیاز از دست دادن در بازی خارج از خانه برابر پیکان گفت: البته خارج از خانه خیلی نمی‌شود گفت! به هر حال در تهران بازی می کنند. متاسفانه تنها نقطه مبهم این بازی چمن بود. صحبت های زیادی درباره چمن مسابقه انجام شد. آقای مظلومی هم گفتند چمن اشکال دارد. سازمان لیگ حق را به میزبان داد.

او ادامه داد: هر چند اگر این اتفاق در یک شهر دیگر هم می افتاد مثلا در تبریز، بازی داشتند نمی شد اعتراض کرد. ضررش بیشتر برای استقلال بود و دودش به چشم استقلال رفت. تیمی که می خواهد فوتبال بازی کند، تهاجمی بازی کند و به گل برسد با تیمی که می خواهد دفاع کند فرق می کند. 

سرمربی سابق شاهین بوشهر درباره چمن مسابقه تاکید کرد: استقلال تیمی است که از کناره ها خیلی سانتر می کند، متاسفانه کناره های زمین قدس اصلا مناسب نبود و به استقلال لطمه زد.

پاشازاده درباره امتیاز از دست دادن استقلال در بازیهای خارج از خانه اش عنوان کرد:  در حالت نرمال بعد از 4 بازی می توان نظر داد ولی استثنا هم هست اینکه استقلال در آزادی 6 امتیاز گرفت و درست عمل کرده. بازی که به فولاد برخورد کردند آن اتفاق و حاشیه ها اتفاق افتاد. 

او تصریح کرد: ما نمی دانیم حق به جانب چه کسی است قضاوت نمی کنیم ولی موقعی که این اتفاقات می افتد و بازی با پیکان، هرچند استقلال باید بتواند همچین بازی را ببرد تا بتواند مدعی باشد. 

وی افزود: اگر تیم نتواند برابر تیم های ته جدولی از نظر بودجه برنده باشد و از تیم های مدعی امتیاز لازم را بگیرد ولی در کل کمی مبهم است در مورد استقلال صحبت کردن. به خاطر حاشیه های بازی فولاد و امروز به خاطر شرایط زمین. نمی شد خیلی به آنها انتقاد کرد و فقط می توان خرده گرفت امتیاز از دست دادند.

پیشکسوت استقلال درباره زمان آنالیز استقلال مدل فکری گفت: من فکر می کنم تیم محمود فکری را از هفته ششم می توان آنالیز کرد و نظر داد. ولی هواداران استقلال باید صبور باشند ولی با این وضعیت بهترین کاری که می تواند کرد حمایت است تا تیم به شرایط خودش برگردد چون تیم پرمهره ای است و کادر خوبی هم دارد. یک مقدار تحمل کنند انشاالله آن اتفاق خوب بیفتد.

او در پاسخ به اینکه، تیم های ضعیف تر با ارائه بازی دفاعی جلوی گلزنی سرخابی ها را می گیرند، اظهار داشت: صد در صد موافقم . ولی راه ها و برنامه هایی هست برای باز کردن دروازه رقبا و استفاده از نقاط ضعفشان. انشاالله این اتفاق برای استقلال بیفتد، نمی توانم بگویم برای پرسپولیس این اتفاق بیفتد! شما فقط به یک مدل که نمی توانید حمله کنید باید از مدل های مختلف استفاده کند و با یکی از این روش ها به گل برسید.

وی در پایان درباره حاشیه های پیراموان دیاباته، بحث حسینی و مظاهری گفت: من فکر می کنم اگر اجازه بدهیم به کادرفنی آنها تصمیم بگیرند چون آنها در شرایط و اطراف تیم هستند و بهتر می توانند قضاوت کنند. من فکر می کنم بعد از هفته ششم یا هفت هفته انشاالله قضاوت کنیم که تیم خوب بوده، بد بوده این اتفاقات چه اثری روی تیم داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز