خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: نبض بازی دست سایپا بود/جشن تولد وظیفه ام را سنگین تر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۶۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه دوم نبض بازی را به سایپا واگذار کردیم و می دویدیم توپ را بگیریم.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر سایپا که با گل دیرهنگام شاگردان ابراهیم صادقی تساوی تلخی را برای طلایی پوشان در ورزشگاه خانگی رقم زد، گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم و بازی کردیم. نیمه اول خوب بود. موقعیت های خوبی داشتیم و گل هم زدیم و اگر از شانس هایمان استفاده می کردیم، دو سه گل دیگر هم می زدیم.

او سپس با اشاره به نیمه دوم بازی بیان کرد: نیمه دوم متفاوت بود. فقط پنج شش دقیقه اول خوب بودیم و بعد بازی را سایپا بازی را در دست گرفت و سعی می کرد موقعیت ایجاد کند. خیلی نمی توانست موقعیت ایجاد کند ولی نبض بازی را گرفته بودند و ما می دویدیم که توپ را بگیریم.

نویدکیا سپس در رابطه با اینکه آیا درخواستی برای تعویق بازی داده بودند یا خیر، توضیح داد: نه این درخواست را ندادیم؛ چون اینطوری باید بازی بعدی را با سه روز برگزار می کردیم و با مسجد سلیمان بازی می کردیم. ترجیح دادیم این بازی را سه روزه در خانه انجام دهیم و بازی بعدی را 4 روز استراحت کنیم.

او در برگزاری جشن تولدش در ورزشگاه عنوان کرد: حس خیلی خوب است ولی این ها وظیفه من را سنگین تر می کند که کارم را درست انجام دهم. جریان دقیقه 4 را نمی دانستم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.

نویدکیا در خصوص نزدیک بودن سپاهان با معیارهایش، توضیح داد: من در مجموع از بازیکنانم راضی هستم. نه نیمه دوم ولی در کل از دو بازی گذشته و نیمه اول بازی با سایپا راضی ام. باید در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و اگر این کار را بکنیم تیم شر ایط بهتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز