خبرگزاری کار ایران

مهری: ممنون فوتبال هستم که مازیار زارع را هر روز میبینم/ هواداران ملوان صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۷۶

مهاجم ملوان در مورد برتری تیمش مقابل چوکا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد مهری مهاجم ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی با چوکا گفت: همه هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم و نشان بدهیم که باخت در بازی قبل یک اتفاق بوده است. همه از جان و دل مایه گذاشتند و موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص گلزنی‌اش مقابل چوکا و تقدیم گلش به مادرش گفت: بله ۷ آذر تولد مادرم بود و بسیار مصمم بودم تا در بازی مقابل چوکا گل بزنم که همین نیز شد و گلم را به مادرم تقدیم کردم.

مهری در پاسخ به این سئوال که آیا به آقای گلی در این فصل فکر می‌کند یا خیر، گفت: تنها هدفم کمک به ملوان است. امیدوارم بتوانم کنار هم تیمی‌هایم روزهای خوشی را برای مردم انزلی رقم بزنیم و قوی سپید را مجددا لیگ برتری کنیم. آقای گلی برایم لذت بخش نیست و به دنبال موفقیت با ملوان هستم. شک نکنید که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه این را خواهید دید. از هوادارانمان میخواهم صبور باشند.

مهاجم ملوان در خاتمه اظهار داشت: از مدیرعامل تیم آقای نوری و کادر فوق العاد‌ه‌مان تشکر می‌کنم که با همه توان تلاش می‌کنند. از آقای جلال رافخایی که خیلی چیزها به من یاد دادند نیز تشکر می‌کنم و در آخر می‌خواهم بگویم ممنون فوتبال هستم که باعث شده هر روز آقای مازیار زارع را از نزدیک می‌بینم. آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند اهل تملق و چاپلوسی نیستم. امیدوارم قدر همچین مردی را بدانیم. شک نکنید در مربیگری نیز در آینده‌ای نزدیک زیاد از آقای زارع می‌شنوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز