خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی:

داور عملکرد خوبی داشت/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۸۵۱

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با شهرخودرو حاضر شد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر شهر خودرو در هفته چهارم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه، اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم به جامعه فوتبال دنیا درگذشت مارادونا را تسلیت می‌گویم. رفتنش برای ما سخت است و امیدوارم روحش در آرامش باشد.

وی افزود: بازی خوبی را از طرف تیم ما شاهد بودید. هر دو تیم فنی بودند و دنبال فوتبال بازی کردن بودند. قابل پیش بینی بود بازی خوبی از کار درخواهد آمد. می‌توانستیم روند بازی را کنترل کنیم و نتیجه لازم را بگیریم. البته می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. بازیکنانم تلاش کردند و زحمت کشدیدند و با سه گل مزد زحماتشان را گرفتند. امیدوارم بتوانیم تا فینال آسیا همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض شهر خودرویی‌ها به داوری و اینکه آنها معتقد بودند باید میلاد سرلک اخراج می‌شد، گفت: یکی از فاکتورهایی که موجب شد تا بازی امروز زیبا شود، عملکرد داور بود. داور تسلط خوبی روی همه صحنه‌ها داشت و با آوانتاژهای به موقع به زیبا شدن بازی کمک کرد. بازیکن ما توپ را زد و ادعا درست نبود. از داور به خاطر عملکرد خوبش تشکر می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد فرصت سوزی‌های آرمان رمضانی خاطرنشان کرد: رمضانی به غیر از زدن ضربات آخر، خوب بازی کرد. او دوندگی خوبی داشت و روی هوا مسلط بود. اما ۲ گل مسلم را از دست داد، با این حال جاگیری او خوب بود که توانست چنین موقعیت‌هایی را کسب کند. نباید روی یک بازیکن به راحتی ناامید باشیم. این مسائل با تمرین بیشتر برطرف می شود.

وی درخصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی اضافه کرد: نسبت به بازی قبل شرایط بهتر بود. همین یک زمین را داریم و فشار زیادی به چمن ورزشگاه وارد می‌شود. خیلی وقت است که چمن ورزشگاه آزادی ترمیم اساسی لازم دارد. این چمن عمرش را کرده است. البته در این وضعیتی که وجود دارد زحمت زیادی کشیده شد تا برای بازی شرایط خوبی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد پرداختی به بازیکنان این تیم اضافه کرد:  مدیریت پرداختی قابل توجهی به بازیکنان داشت و طلب سال گذشته آنها را تسویه کرد. مدیریت در حال تلاش است تا مشکلات برطرف شود. من این موضوع را می‌بینم و از آنها تشکر می‌کنیم.

گل‌محمدی در رابطه با تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من خدا را شکر می‌کنم که یک سال دیگر می‌توانم در خدمت پرسپولیس باشم. روز به یاد ماندنی برای من رقم خورد و امیدوارم بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز