خبرگزاری کار ایران

تحسین میزبانی قطر از سوی ستاره‌های شرق

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۰۸

مربیان و بازیکنان تیم‌های شرق آسیا از میزبانی قطری‌ها شگفت زده‌اند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان و مربیان تیم‌هایی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) حضور دارند، نحوه میزبانی کمیته سازمان محلی (LOC) که مسابقات در قطر را سازماندهی می‌کند، تحسین کرده‌اند. در گزارشی که سایت MENAFN تهیه کرده، اشاره چهره‌های حاضر مسابقات در تحسین میزبانی قطر را می‌خوانید:

ویتور پریرا، سرمربی پرتغالی تیم شانگهای SIPG چین گفت:

 استادیوم‌ها بیش از حد خارق‌العاده هستند و متمایز به نظر می‌رسند. امکانات نیز عالی است و بالاترین استانداردهای بین‌المللی را دارند. قطر با ساختن استادیوم‌ها و کمپ‌های تمرینی خیره کننده، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. در همه‌گیری جهانی ویروس Covid-19 مسئولیت پذیری باید بالا باشد و این واقعیت با فوتبال نیز همراه است. کمیته محلی در حین برگزاری این مسابقات در حفاظت از ما و سایر افراد کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. ما از قطر که اقدامات سختگیرانه بهداشت و ایمنی را اعمال کرده‌اند، ممنونیم.

 

هالک، ستاره برزیلی تیم شانگهای SIPG چین گفت:

 ورزشگاه الجنوب یکی از شگفت‌انگیزترین استادیوم‌های جهان است. قطر میزبانی این رویداد را بسیار عالی انجام داده و استادیوم‌های شگفت‌انگیزی دارد. خوش شانس هستیم که در ورزشگاه الجنوب، یکی از زیباترین استادیوم‌های جهان بازی می‌کنیم. در واقع، قطر آماده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ است و از همه لحاظ فوق‌العاده عمل می‌کند؛ به ویژه از نظر تأمین امنیت بازیکنان و همه افراد مرتبط با این مسابقات. اقدامات ایمنی و امنیتی درجه یک هستند. امیدوارم پس از پایان مسابقات هیچ کس به ویروس کرونا آلوده نشود.

 آنگه پوستک‌اوغلو، سرمربی تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن گفت:

 استادیوم‌ها چشم نواز هستند، کمیته محلی عالی است و قطر همه کارها را به خوبی انجام می‌دهد. ما در حال تجربه شرایط جدیدی در فوتبال هستیم و در این وضعیت، امنیت و ایمنی همچنان مهمترین موضوع برای LOC است. از زمانی که چند روز پیش وارد قطر شده‌ایم، کمیته محلی برای حفاظت از ما بسیار مشتاقانه عمل می‌کند. باید از نظر سازمانی بگویم، قطر با تمام قدرت و برنامه‌ریزی برای حفظ امنیت همه با اپیدمی کرونا روبه‌رو است.

ژوزه مانوئل فریرا، سرمربی تیم جونبوک موتورز کره‌جنوبی گفت:

 اینجا در قطر واکنش شدیدی برای مقابله با وضعیتی وجود دارد که زندگی در جهان را درگیر خود کرده است. LOC اقدامات پیشگیرانه مهمی را در مورد امنیت و ایمنی همه افراد درگیر انجام می‌دهد. البته، من به نگرانی همه در مورد این همه‌گیری احترام می‌گذارم، اما در قطر، همه ابزارهای پیشگیری از طریق "حباب ایمنی" ایجاد شده در دوحه در دسترس ما قرار دارد. گاهی اوقات فکر می‌کنم، این مسئله روی ذهنیت بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما امنیت و ایمنی اولویت همه جاست و در قطر نیز همین وضعیت وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز