خبرگزاری کار ایران

پیش بازی شهرخودرو و پرسپولیس

پرسپولیس و شهرخودرو؛ جدال استاد شاگرد در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۰۷

دره فته چهارم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت 16:15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی مقابل شهرخودرو قرار خواهند گرفت که سرخ‌پوشان تاکنون در لیگ بیستم در جریان بازی موفق به گلزنی نشده‌اند. از طرفی این تیم تنها تیم لیگ بیستم می‌باشد که تا بدین جای فصل هنوز گلی دریافت نکرده است.

شاگردان سید مهدی رحمتی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست و 4 گل زده و 2 گل خورده، 4 امتیازی هستند و در رده هفتم جدول جای دارند. پرسپولیس هم با یک پیروزی و دو تساوی، یک گل زده و صفر گل خورده و کسب 5 امتیاز در رده ششم جدول جای دارند و با تیم صدرنشین 2 امتیاز فاصله دارند.

پرسپولیس و شهرخودرو که پیش‌تر با نام «پدیده» در مسابقات لیگ برتر حضور داشت تاکنون ۱۲ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۷ برد برای پرسپولیس، ۴ تساوی و یک برد برای تیم مشهدی بوده است.

پرسپولیسی‌ها در ۱۲ دیدار گذشته ۱۹ بار موفق شده‌اند دروازه شهرخودرو را باز کنند. در سمت مقابل نیز تیم مشهدی ۸ بار موفق به گلزنی مقابل سرخ‌ها شده است؛ بنابراین تعداد گل‌های زده پرسپولیس بیش از ۲ برابر شهرخودرو در دیدار‌های رو در رو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز