خبرگزاری کار ایران

استقلال مقابل پرسپولیس: اول بازی با سپاهان بعد دربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴۸۶

استقلالی‌ها واکنش متفاوتی به تصمیم سازمان لیگ برای مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ از هفته پنجم تا هفته هفتم به صورت دقیق مشخص شده است. در این برنامه معین شده که بازی هفته هفتم تیم پرسپولیس تهران به تعویق بیفتد. 

سازمان لیگ گفته دیدار پرسپولیس برابر فولاد مبارکه سپاهان به دلیل حضور تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در هفته هفتم معوق می‌شود. زمان برگزاری بازی‌های این هفته در تاریخ پنجشنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ آذرماه است که با رویارویی پرسپولیس، نماینده غرب آسیا در فینال لیگ قهرمانان تداخل زمانی خواهد داشت.

تیم پرسپولیس پس از شرکت در بازی فینال آسیا و بازگشت به ایران باید برای مسابقه هفته هشتم لیگ برتر آماده شود. سرخپوشان در هفته هشتم لیگ برتر در شهرآورد تهران مقابل استقلال مصاف بدهند که البته هنوز تاریخ دقیق برگزاری این بازی مشخص نیست.

در جدیدترین تصمیم گیری از باشگاه استقلال نسبت به تعویق مسابقه ماقبل دربی، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم اعلام کرده است که این تیم تنها در صورتی مقابل رقیب دیرینه‌اش مصاف خواهد داد که آنها پس از فینال آسیا به مصاف سپاهان بروند.

بر اساس عقیده استقلالی‌ها امکان دارد سرخپوشان در این مسابقه با محرومیت بازیکنی مواجه شوند یا در صورتی با آسیب دیدگی هم رو به رو شوند که در آن صورت شرایط حضورشان در بازی حساس دربی متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر استقلالی‌ها چنین موضعی را مطرح کرده‌اند و از صبح امروز با واکنش هواداران تیم رقیب همراه بوده که باید منتظر ماند و دید در آینده نزدیک سازمان لیگ و همچنین باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این تصمیم خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز