خبرگزاری کار ایران

نظر جالب ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی در مورد نزدیک شدن رونالدو به رکورد علی دایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴۷۴

مهرزاد معدنچی نظر جالبی در خصوص نزدیک شدن رونالدو به رکورد علی دایی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهرزاد معدنچی هم یکی دیگر از همبازیان علی دایی در اواخر دوران فوتبالش در تیم ملی بود که او هم بعضاً روی برخی از گل‌های به ثمر رسیده توسط دایی سهیم بوده و خودش هم نسبت به این گل‌ها و رکوردی که آن را متعلق به فوتبال ایران و نه شخص علی دایی می‌داند متعصب است و نظرش هم از سایرین در این خصوص تا حدی متفاوت است و آرزو دارد که رونالدو هرگز به رکورد دایی نرسد و این فاصله 7 گله هیچ وقت تمام نشود.

معدنچی در خصوص به خبرنگار ما گفت : من به شخصه نظر خودم این است که به دلیل اهمیت این رکورد برای ایران و فوتبالش نباید به سادگی با شکسته شدنش کنار آمد و حرف از یک موضوع ساده نمی‌زنیم و خودم آرزو می‌کنم رونالدو هرگز به رکورد علی دایی نرسد چرا که این رکورد یک افتخار ملی برای فوتبال ایران است و تا جایی که من می‌دانم خیلی‌ها فوتبال ایران را با نام علی دایی در جهان می‌شناسند. 

وی ادامه داد: وقتی فوتبال ما امروز در جهان حرفی برای گفتن ندارد و در آسیا هم نمی‌توانیم خودمان را تیم اول بدانیم تنها راه ما دل بستن به رکوردهای این چنینی است که افتخار و شناسنامه فوتبال ما هستند و از همین رو هرگز دوست ندارم رونالدو یا هر بازیکن دیگری به این رکورد دست پیدا کند.

او در  ادامه افزود: من خودم به شخصه در اواخر دوران بازی آقای دایی هم بازی اش بودم و زحمات و از خود گذشتگی‌هایش برای پیراهن ایران را به یاد دارم و از نزدیک آن را مشاهده و لمس کردم و زحمت زیادی برای تک تک آن 109 گلی که زده شد کشید و نمی‌دانم چرا به راحتی می‌گویند شکسته شدن رکورد چیز مهمی نیست و دیر یا زود باید شکسته شود. به هر حال هر کسی نظر خودش را دارد ولی من به شخصه امیدوارم این اتفاق نیافتد و نمی‌دانم تحت چه شرایطی می‌شود که رونالدو به این رکورد نرسد و فقط خواسته خودم و تمایل قلبی خودم را گفتم.

مهرزاد معدنچی در خصوص خاطرات خود از علی دایی نیز اظهار داشت: من چندان حضور ذهن ندارم. اما خاطره بدی که به یاد دارم بازی ایران و عربستان در مقدماتی جام جهانی  در ورزشگاه آزادی بود. درحالی که تیم ملی ایران شایسته پیروزی بود اما در عین ناباوری تیم ملی با علی دایی شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز