خبرگزاری کار ایران

به سپاهان آمدم تا چالش جدیدی تجربه کنم

نژادمهدی: در سپاهان مهم نیست چه کسی گل می‌زند و مهم موفقیت تیم است/ سایپا حریف سرسختی است ولی فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۷۳

مدافع سپاهان در مورد بازی مقابل تراکتور و بازی هفته بعد این تیم مقابل سایپا صحبت کرد.

محمد نژادمهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش از ذوب آهن به سپاهان در ابتدای فصل جاری اظهار داشت: من 5 سال خیلی خوب و فوق العاده در ذوب آهن داشتم و این تیم را قلباً دوست دارم و جا دارد همینجا از همه کسانی که در طول دوران حضورم در این تیم برایم زحمت کشیدند تشکر کنم ولی امسال لازم دانستم فضای جدیدی را تجربه کنم و در محیطی باشم که بهتر بتوانم توانایی‌های خودم را نشان دهم و پیشنهاد سپاهان بهترین اتفاق ممکن برای من بود تا در اینجا بتوانم برای تجربه‌های جدیدی و قهرمانی بجنگم و خوشحالم چنین فرصتی در اختیارم قرار گرفت و امیدوارم به خواسته‌ها و اهدافم در لباس سپاهان برسم.

وی در مورد وضعیت سپاهان در فصل بیستم گفت: وضعیت تیم خوب است و اگر نگاه کنید همانطور که قبلاً گفته بودم هفته به هفته بهتر و منسجم‌تر می‌شویم و مدتی زمان لازم داریم تا تیم جدید و تفکرات جدید با هم هماهنگ شوند و سپاهان از این قدرتمندتر نشان خواهد داد، هر چند که تا کنون هم عملکرد بدی نداشتیم و 6 امتیاز از 3 بازی نتیجه بدی نیست.

مدافع سپاهان در مورد بازی مقابل تراکتور و گلزنی به این تیم هم توضیح داد: بازی با تراکتور همانطور که از قبل می‌دانستیم بازی سختی بود ولی با بچه ها هم قسم شده بودیم که هرطور شده 3 امتیاز بازی را بگیریم و با دست پر از زمین خارج شویم. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و دستورات کادرفنی را در زمین مو به مو انجام دادیم و توانستیم به خواسته مان برسیم. در مورد گلزنی هم باید بگویم تلاش بچه ها بود که به ثمر نشست و در سپاهان واقعاً اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست و مهم موفقیت تیم است.

نژادمهدی در رابطه با اهداف سپاهان در فصل جدید هم گفت: تیمی مثل سپاهان همیشه باید برای قهرمانی بجنگد و این یک امر طبیعی است و نباید به غیر از این باشد ولی الان تازه 3 هفته از لیگ گذشته و زود است بخواهیم در مورد جایگاه تیم در پایان فصل صحبت کنیم ولی مطمئن باشید فقط به سربلندی سپاهان فکر می‌کنیم و هدفی جز این نداریم.

وی در مورد تقابل هفته جاری مقابل سایپا هم توضیح داد: سایپا حریف سرسختی است و در سه دیدار گذاشته هم شکست نخورده و این نشان از عملکرد خوب این تیم دارد. آنها تیم جوانی هستند که با انگیزه بالایی بازی می‌کنند و قطعاً کار راحتی مقابل آنها نداریم ولی دوست داریم نوار پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: جا دارد از هوادارانمان هم که همه جوره در این هفته ها پشت ما بودند تشکر کنم و بگویم واقعاً جایشان در ورزشگاه ها خالی است و امیدوارم به زودی با حضور آنها به میدان برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز