خبرگزاری کار ایران

عطایی: با اقتدار برابر قزوین پیروز شدیم/ هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۶۴

سرمربی لبنیات هراز آمل گفت: من فکر می کنم بازیهای امسال خیلی بازیهای سخت و با کیفیتی است و هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل بعد از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش برابر شهرداری قزوین اظهار داشت: بازی بدی نبود. فکر می کنم بچه هایمان خیلی با اقتدار و راحت بازی کردند. توانستند فضای بازی را کنترل کنند. در واقع یک جوری بازی یک طرفه را به نمایش گذاشتند.

او درباره نماینده قزوین عنوان کرد: تیم حریف هم خیلی تلاش کرد و سعی کرد همه فشارش را بیاورد که بازی را از دست ما خارج کند ولی من فکر می کنم که بچه های ما این اجازه را ندادند. فقط در ست دوم تا پون 14 تا 15 این فشار وارد کنند که بچه های ما توانستند از این فشار خارج شوند. 

وی در خصوص کیفیت های بازیهای امسال لیگ برتر والیبال ایران تصریح کرد: من فکر می کنم بازیهای امسال خیلی بازیهای سخت و با کیفیتی است و هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و همه تیم ها این شانس را دارند که برابر رقبایشان به پیروزی برسند و این شانس برای تیم های خوب هم هست که در واقع به صورت محدود شکست بخورند.

تیم صدرنشین با دو باخت بازی می کند و این نشان می دهد تیم ها به هم نزدیک هستند و رقابت تنگاتنگ بین آنها وجود دارد. تا پایان فصل ادامه داشته باشد و تیمی که درست تلاش کرد و تا آخر فصل درست برنامه ریزی کرد بتواند موفق باشد.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل درباره  برگزاری دو هفته لیگ به طور متمرکز در تهران تاکید کرد: خیلی خوب بود بهترین روشی بود که فدراسیون به کار برد و هم تیم ها شرایط بازی برایشان محیابود و هم پروتکل ها اجرا شد. من فکر می کنم نشانه های خوبی است که ما می توانیم بازیها را در این فضا برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز