خبرگزاری کار ایران

روانخواه: شکست ما را قوی‌تر می‌کند/ روی گلزنی کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۵۳

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد می گوید شکست برابر بادران این تیم را قوی تر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امید روانخواه سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد که تیمش پس از کسب پیروزی مقتدرانه در هفته اول، در هفته دوم مسابقات لیگ یک مقابل بادران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، در پایان این بازی گفت: با شرایط جوی ای که وجود داشت، روی بازی تاثیرگذاشت و به خصوص در اوایل بازی سخت شده بود. در مجموع عملکرد بازیکنانم خوب بود ولی می توانیم از این بهتر باشیم. باید از موقعیت هایی که ایجاد می کنیم، بهتر استفاده کنیم. حتی به نوع گل خوردنمان هم کاری ندارم ولی ایجاد موقعیت بیشتری از اشتباهات فردی داشتیم. به هر حال هفته دوم است و ما هم صبور هستیم. فوتبال این فرصت را به ما می دهد که شانس جدید برای زندگی داشته باشید. اگر ببازید هفته اینده این فرصت را دارید که خوشحال از رختکن خارج شوید. هفته پیش ما بردیم و این هفته باختیم. فکر می کنم هر هفته می توان شخصیت خودتان را بازسازی کنید. با بازیکنان در رختکن صحبت کردیم و مطمئنا تنها چیزی که این باخت برای ما باید داشته باشد، این است که بی نقص تر از این بازی باشیم.

امید روانخواه در مورد موقعیت های زیادی که تیمش از دست داد و اینکه چه برنامه ای برای بهبود تیمش در این بخش دارد، اضافه کرد: به عنوان مربی نمی توان زیاد در تمام کنندگی تاثیر گذاشت و به خاطر همین تیم های بزرگ بازیکنان بزرگ جذب می کنند ولی بازیکنان ما جوان هستند و با کار کردن می توانیم این نقیصه را بهتر کنیم تا بازیکنان بیشتری در جدول گلزنان داشته باشیم.

بخش بعدی صحبت های امید روانخواه در مورد مرگ ناگهانی اسطوره تاریخ فوتبال مارادونا بود و در این زمینه گفت: همه ماها که اینجا هستیم، با فوتبال بزرگ شده ایم. برای ما که با فوتبال بزرگ شده ایم، مارادونا یک سمبل و اگر بگویم بهترین، قطعا یکی از بهترین های تاریخ فوتبال بود. مطمئنا نبودن مارادونا از جذابیت های دنیای فوتبال کم خواهد کرد. همه ما از این موضوع ناراحت شدیم و برای همه پیشکسوتان دنیای فوتبال آرزوی سلامتی می کنم. امیدوارم آنها را بیشتر در کنار خودمان داشته باشیم.

سرمربی خیبر در پاسخ به این سوال که کدام صحنه از مارادونا در ذهن او باقی مانده، اینطور واکنش نشان داد: جام جهانی 94 و محرومیتش. فیلم های بازی هایش را در جام جهانی 1986 دیده ایم. اینقدر این چهره شاخص بوده که همه می دانند چه تاثیراتی در تاریخ فوتبال داشته است. در جام جهانی پس از جنگ آرژانتین و انگلیس آنطور بازی کرد و در ناپولی هم که از قشر ضعیف تشکیل شده، آنطور قهرمان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز