خبرگزاری کار ایران

نشست صمیمانه مدیرعامل ایرانخودرو با اعضای تیم فوتبال پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۱۹

مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو امروز با حضور در محل تمرین تیم فوتبال پیکان صحبت هایی انرژی‌بخش را خطاب به اعضای این تیم در آستانه دیدار با استقلال تهران انجام داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو(پیکان)، دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ظهر امروز و همزمان با شکسته شدن رکورد تولید خودرو در این مجموعه طی یکروز در سه سال گذشته همراه با دکتر ابوالحسنی قائم مقام خود و برخی دیگران مدیران گروه به محل تمرین تیم فوتبال پیکان رفت و با اعضای این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد.

در این دیدار که در تاریخ 9/9/99 برگزار شد، مدیرعامل ایرانخودرو ضمن تشکر و تقدیر از زحماتی که کادر مدیریتی، فنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال پیکان می‌کشند، گفت: «در ابتدا باید شهادت دکتر محسن فخرآبادی دانشمند هسته‌ای و موشکی ارزنده ایران را تسلیت بگویم. از نظر گروه صنعتی ایرانخودرو،‌ باشگاه پیکان مهم‌ترین عضو مجموعه به شمار می‌رود. به همین خاطر امروز در تاریخ 9/9/99 و همزمان با شکسته شدن رکورد تاریخی تولید خودرو در یک روز این جلسه را با اعضای تیم فوتبال پیکان گذاشتیم. امیدوار هستم این حرکت زیبایی که در مجموعه ایرانخودرو صورت گرفت با برد مقابل استقلال در بازی روز سه شنبه نیز ادامه پیدا کند.»

مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: «با توجه به کادرفنی قدرتمند و بازیکنان ارزشمندی که داریم، انتظارات از تیم کنونی پیکان بالا است. الزامات موفقیت نیز همدلی و یکی بودن اهداف و اخلاص است. باید دست در دست یکدیگر بگذاریم و از حواشی دور باشیم تا آنچه همه خواهانش هستیم حاصل شود.»

دکتر مقیمی در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: «اعتبار مجموعه پیکان به اعتبار گروه صنعتی ایرانخودرو وابسته است. ما از این تیم تلاش و کار جهادی را انتظار داریم. نتایج این تیم برای کارگران زحمتکش ایرانخودرو اهمیت زیادی دارد و همه باهم باید برای موفقیت تلاش کنیم. اگر شما یک قدم برای سربلندی ایرانخودرو بردارید، ما دو قدم جلو می‌آییم و به همین شکل رویه را ادامه خواهیم داد».

دکتر اصغر ابوالحسنی قائم مقام مالی اقتصادی گروه صنعتی ایرانخودرو نیز در جلسه امروز در بحث های مالی باشگاه قول حمایت را به اعضای تیم داد و اعلام کرد که با توجه به هدفگذاری مدیریت ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو همراهی مناسبی انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت. او همچنین پایبندی به اخلاق را در دستور کار مجموعه دانست و به شخصیت ، ارزشمندی برند و قدمت باشگاه پیکان اشاراتی داشت.

در این نشست صمیمانه دکتر اکبر محمدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو(پیکان) نیز از زحمات و تلاش های مدیران گروه صنعتی و به خصوص شخص دکتر مقیمی، دکتر ابوالحسنی قائم مقام ایشان و هیات همراه، همچنین از اعضای هیات مدیره، اعضای کمیته فنی، کادرفنی وبازیکنان تقدیر و تشکر کرد. او همچنان به اعضای تیم وعده داد با توجه به تلاش های صورت گرفته پاداش نتایج مطلوب تیم در دو بازی گذشته نیز به حساب آنها واریز شود تا آنها با روحیه مناسبی به مصاف استقلال در هفته چهارم لیگ برتر بروند.

در ادامه همچنین مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو از مهدی تارتار سرمربی پیکان و حسین پورامینی هافبک این تیم تقدیر به عمل آورد. تقدیر از تارتار به خاطر زحماتش در این تیم صورت گرفت و پورامینی نیز به دلیل رفتار جوانمردانه ای که در مصاف با ذوب آهن اصفهان انجام داد مورد تمجید قرار گرفت و یادبودی را هم دریافت کرد.

در نهایت همچنین حجت حق‌وردی نیز به نماینده بازیکنان دقایقی به صحبت پرداخت و از تلاش های مدیران ایرانخودرو برای سربلندی تیم تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز