خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل تراکتور به مذاکره با تارتار؛

نصیرزاده: منصوریان به کارش ادامه می‌دهد/ با هیچ گزینه‌ای صحبت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۶۶

مدیرعامل تراکتور در مورد مذاکره با گزینه‌های جانشینی منصوریان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نتایج ضعیف تراکتور در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر و ناراحتی هواداران این تیم از وضعیت سرخپوشان تبریزی باعث شده شایعاتی در مورد برکناری زودهنگام علیرضا منصوریان از هدایت این تیم شکل بگیرد و حتی صحبت‌هایی از مذاکره با مهدی تارتار مطرح شده که با واکنش مسئولان این باشگاه همراه بود.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص برکناری منصوریان اظهار داشت: تا این لحظه هیچ صحبتی در مورد تغییر سرمربی در تراکتور مطرح نیست و علیرضا منصوریان به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

وی در مورد گزینه‌هایی که نامشان برای جانشینی منصوریان مطرح شده هم گفت: هرگونه ادعایی در مورد مذاکره با سایر گزینه‌های مربیگری را تکذیب می‌کنم و ما با هیچکدام از مربیان در این زمینه صحبتی نداشتیم و همانطور که گفتم منصوریان به کارش ادامه خواهد داد.

مدیرعامل تراکتور در پایان عنوان کرد: طبیعتاً کادرفنی باید انتظارات را در مورد نتایج تیم برآورده کند و تا الان این اتفاق نیافتاده ولی این به معنی تغییرات نیست و ما قصد تغییرات نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز