خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: شناخت خوبی از گل گهر داریم / مقابل استقلال مستحق باخت نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۶۱

سرمربی ماشین سازی ابراز امیدواری کرد که تیمش مقابل گل گهر به سه امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان حضور پیدا کرد. مشروح صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

شناخت خوبی از گل گهر داریم

گل گهر تیمی متمول با بازیکنان بزرگ است که هدایتش را هم پر افتخارترین سرمربی لیگ بر عهده دارد. در این سه چهار روز شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده و روی نقاط قوت و ضعف شان کار کرده ایم.

مقابل استقلال به هیچ عنوان حق مان باخت نبود

ما بازی به بازی بهتر می شویم. همه دیدند که در بازی قبلی بچه ها خیلی خوب بازی کردند و به هیچ عنوان حق مان باخت نبود. بازی با ذوب آهن هم که در دقیقه نود گل خوردیم. در بازی اول هم که شرایط حاکم بر تیم مان به گونه ای بود که نمی تواند در موردش اصلا صحبت کرد.

همه دغدغه من و بچه ها تیم مردمی ماشین است

یقین دارم که فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد و با تلاش بچه ها و یاری خدا انشالله سه امتیاز بازی را گرفته و به هواداران تقدیم خواهیم کرد. همه دغدغه من و بچه ها تیم مردمی و ریشه دار ماشین است و فکری جز خوشحال کردن هواداران نداریم. هر چه داریم در زمین ارائه خواهیم داد تا با کمک خدا سه امتیاز را کسب کنیم.

در مشهدبا توجه اتفاقات پیش از بازی اصلا تمرکز نداشتیم

در مورد گل های خورده مان باید بگویم که آن سه گلی که در بازی اول خوردیم را با توجه به اتفاقاتی که قبل از بازی رقم خورد به دلیل عدم تمرکز و نداشتن چند بازیکن اصلی بود. در مشهد ما شش بازیکن مان را نتوانستیم استفاده کنیم و از بازیکن امید استفاده کردیم و اصلا تمرکز نداشتیم. مقابل ذوب آهن هم که ده نفره شد، یک موقعیت گل هم نداشت در بازی با استقلال هم همین اتفاق افتاد. در این دو بازی یک گل به ثمر رسانده ایم. تیم مان جوان است و کار زیادی دارد. بیست بازیکن تیم ما عوض شده و برای رسیدن به شرایط خوب باید تلاش کنیم و به زمان نیاز داریم.

به شکل خوبی از بابایی استفاده کرده ایم

پیمان بابایی در حال و هوایی بود که از تیم جدا شود و دیر به ما اضافه شد. او در تمرینات مان حضور نداشت. پیمان بازیکن با کیفیتی است و ما از او به شکل درستی استفاده کردیم هم در بازی با استقلال هم بازی قبل از آن که با حضور در میدان گلزنی کرد. او تقریبا بیست روز است که در تمرینات حضور می یابد و به بهترین شکل از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.

شانزده بازیکن بومی به تیم اضافه کردیم

این تیم جوانی که درست کرده ایم آینده خوبی دارد و امیدوارم که از آن حمایت شود. کاری که کردیم این بود که شانزده بازیکن بومی آذربایجان از زنجان، اردبیل، ارومیه و تبریز به تیم اضافه شد. امیدوارم که فرصت پرورش این استعدادها را داشته باشیم. می دانم که ماشین سازی تیم ریشه داری است و باید نتیجه بگیریم. امید دارم که دو بحث جوانگرایی و نتیجه گیری را در کنار هم انجام داده و سال آینده تیم خوبی را آماده کرده و کاری هم برای آینده فوتبال آذربایجان کرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز