خبرگزاری کار ایران

جمشیدی: بعد از هشت ماه بازی کردیم/نقاط ضعف عربستان را می دانستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۷۲۱

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: تیم عربستان تیم خوب و قابل احترامی است و نسبت به سال های گذشته تغییرات زیادی داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، محمد جمشیدی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از برد مقابل تیم عربستان در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: بازی سختی داشتیم. بعد از هشت ماه دوری از میادین و شرایط سخت تمرینی و مسابقه، بالاخره موفق شدیم به اولین پیروزی خود برسیم.

جمشیدی افزود: تیم عربستان تیم خوب و قابل احترامی است و نسبت به سال های گذشته تغییرات زیادی داشت. ما هم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا توانستیم نتیجه دیدار را به نفع خود به پایان برسانیم.

او درباره نزدیک‌شدن امتیازات در دقایقی از بازی اظهار کرد: ما قبلا هم این گونه بازی ها را تجربه کرده ایم و بارها در این شرایط قرار گرفته ایم و البته به آن فکر کرده بودیم.ما روی هم تیمی های خود شناخت کافی داریم و توانستیم با همکاری و هم افزایی نتیجه دلخواه خود را به دست آوریم.  ضمن اینکه به نقاط ضعف عربستان اشراف داشتیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره نحوه برگزاری مسابقات که به صورت متمرکز برگزار می شود بیان کرد: اگر مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد شرایط بهتری داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز