خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر هندبال زنان؛

آغاز دور برگشت نبرد دختران در مشهد/ مدعیان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۷۱۵

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان، از فردا (یکشنبه) به میزباتی تیم هندبال اشتادسازه و در شهر مشهد، دور برگشت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جایی که 8 تیم حاضر در این مسابقات در قالب دو گروه چهار تیمی باید به مصاف هم بروند. رقابت‌های فردا در شرایطی برگزار خواهند شد که تیم‌های گروه A  امروز در سالن مهران مشهد، تست کرونا انجام دادند و پس از تایید منفی بودن جواب آزمایش می‌توانند فردا در تیم خود به میدان رفته و با حریف خود دیدار کنند. 

بر این اساس فردا و از ساعت 14 و 30 تیم پرسپولیس بهبهان که در رده سوم گروه خود قرار دارد، باید به مصاف تیم کربنات سدیم فیروز آباد برود. تیمی که در دور رفت رقابت‌های لیگ هندبال زنان موفق به کسب هیچ امتیازی نشده و در رده چهارم گروه A قرار گرفته است. این رقابت برای تیم فیروزآباد از اهمیت ویژه‌ای برخودار است زیرا آنها در تلاش هستند تا بتوانند در آغاز دور برگشت به نخستین پیروزی خود دست پیدا کنند.

این در حالی است که تیم فیروز آباد هنوز به مشهد نرسیده است و تا کنونی نامه ای به صورت رسمی و کتبی مبنی بر عدم حضور در این دور از رقابت ها از سوی باشگاه کربنات فیروز آباد به فدراسیون ارسال نشده است. بر اساس اعلام الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون در صورتی نامه و مستنداتی مبنی بر علت عدم حضور تیم کربنات فیروز آباد در این دور از رقابت ها به خاطر وجود موارد مشکوک به کرونا و یا ابتلا به آن به فدراسیون ارائه و توسط مراجع ذیصلاح تائید گردد، در کمیته انضباطی به آن رسیدگی و تصمیم گیری خواهیم کرد.

اما حساس‌ترین دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر زنان را دو تیم مدعی سپاهان اصفهان و اشتهادسازه مشهد برگزار خواهند کرد. دیداری که می‌توان آن را فینال زودرس این رقابت‌ها نامید. این مسابقه از ساعت 17 و 30 و در تالار هندبال مجموعه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.  هر دو تیم سپاهان و اشتادسازه که سودای قهرمانی به سر دارند، انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه خواهند داشت. اشتادسازه که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست می‌داند که عبور از سد تیم سپاهان اصفهان کار ساده ای نخواهد بود.

شاگردان نشمین شافعیان در تیم اشتاد سازه در دیدار دور رفت دو تیم، توانستند شاگردان فاطمه محمدخانی را با حساب 28 بر 26 شکست دهند. 

**برنامه دیدارهای رو نخست از دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان به شرح زیر است:

گروه A:

کربنات فیروزآباد - پرسپولیس بهبهان، ساعت 14:30

فولاد مبارکه سپاهان - اشتادسازه مشهد، ساعت 17:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز