خبرگزاری کار ایران

کاظمی: از داور ممنونم که اجازه نداد حق ما پایمال شود/ پورامینی به تارتار گفت برخوردی با حسینی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۰۲

وینگر ذوب آهن در مورد تساوی مقابل پیکان و اتفاقات این بازی صحبت کرد.

محمد علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و به نظرم اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم و در استفاده از موقعیت‌ها دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم ولی در نهایت همین نتیجه تساوی عایدمان شد. ما می‌دانستیم پیکان با توجه به شرایطی که دارد برای یک امتیاز وارد زمین می‌شود و با توجه به سبک بازی خاص مهدی تارتار قابل پیش بینی بود که بازی سختی داشته باشیم ولی همین یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست.

وی در مورد شرایط ذوب آهن در این بازی هم گفت: ما وحید محمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و به دلیل مصدومیت علی دشتی پیش از شروع بازی هم رحمان رضایی مجبور به تغییر ترکیب شد و من با اینکه دفاع راست هستم به دلیل نیاز تیم در پست وینگر بازی کردم و این موارد روی تیم اثرگذار بود ولی در مجموع به نظرم عملکرد بدی نداشتیم.

بازیکن ذوب آهن در مورد عملکرد خودش در اولین بازی هم توضیح داد: همانطور که گفتم در پست غیر تخصصی بازی می‌کردم و با توجه به این موضوع فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم و رحمان رضایی هم از من راضی بود. من اجازه نفوذ زیاد نداشتم و در سمت راست با فرشاد محمدی‌مهر سوئیچ می‌کردیم و در مواقعی که او نفوذ می‌کرد وظیفه داشتم فضای پشتش را پوشش دهم و روی همین تاکتیک هم به گل رسیدیم.

کاظمی در مورد تصمیم جنجالی داور مسابقه مبنی بر اعلام پنالتی و پس گرفتن آن هم گفت: ما با توجه به اتفاقات دو بازی قبلی واقعاً از لحظا روحی و روانی به هم ریخته بودیم و استرس در بازی ما ایجاد شده بود و واقعاً می‌ترسیدیم با کوچکترین برخوردی یک تصمیم عجیب و سختگیرانه گرفته شود و روی بازی ما تاثیر گذاشته بود. روی صحنه پنالتی هم وقتی داور سوت زد با خودم گفتم تمام است و برای سومین بازی هم این اشتباهات به ما ضربه زد ولی از داور مسابقه ممنونم که تصمیم شجاعانه‌ای گرفت و اجازه نداد حق تیم ما خورده شود.

وی در مورد احترام تیم پیکان و تارتار به تصمیم داور بعد از بازی توضیح داد: دلیلش این بود که خود پورامینی به تارتار گفت که برخوردی با حسینی نداشته. البته او تا پیش از بازبینی صحنه هم می‌توانست این را به داور بگوید. الان در فوتبال دنیا زیاد می‌بینیم بازیکنی که خودش می‌داند خطایی رویش انجام نشده به داور می‌گوید و بازی جوانمردانه را رعایت می‌کند. در مجموع از پورامینی هم ممنونم که آخر سر حقیقت را اعلام کرد.

بازیکن ذوب آهن در مورد 3 بازی و 3 تساوی این تیم گفت: نباید بگوییم 3 تساوی و در اصل باید بگوییم 2 برد و یک تساوی چون در دو بازی قبلی همه دیدند چه اتفاقی برای تیم ما افتاد و نتایجی کسب شد که مستحقش نبودیم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم از بازی بعد مقابل صنعت نفت که تیم خوب و حریف سختی هم هست روی دور برد بیافتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز