خبرگزاری کار ایران

سرپرست گزارشی دارد؟

تعیین تکلیف حسینی و مظاهری در کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۷۸

دو بازیکن خاطی تیم استقلال تهران امروز باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران که به تازگی حواشی دیدار مقابل فولاد خوزستان را پشت سر گذاشته بود پس از برتری مقابل ماشین سازی تبریز با حاشیه عجیبی رو به رو شده است.

روز گذشته جلسه تمرینی بازیکنان این تیم تعطیل شد و با نظر کادرفنی قرار شد دروازه‌بانان زیر نظر سعید عزیزیان در مجموعه ورزشی انقلاب به مرور برنامه‌های تاکتیکی بپردازند.

در خلال این جلسه تمرینی صحبت‌های حسینی به عنوان دروازه بان باتجربه آبی پوشان نسبت به مظاهری تازه وارد به تیم، به مذاق هم تیمی جدیدش خوش نیامد و مظاهری از رفتار او ناراحت شد تا جلسه تمرینی را با عصبانیت ترک کند.

پس از پایان تمرین استقلال برخورد بازیکنان و حتی سرمربی به گونه‌ای بود که نشان می‌داد چنین اتفاقی یک شایعه باشد اما این موضوع کاملا صحت دارد. حتی مظاهری که با انتشار استوری و محمود فکری با انتشار پست در اینستاگرام سعی بر برطرف کردن این موضوع داشتند اما ماجرای تمرین روز گذشته باید در کمیته انضباطی باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

از این رو حسینی و مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده‌اند. حسینی باید. درمورد رفتارش پاسخگو باشد و همینطور مظاهری نیز به دلیل ترک تمرینات بدون اجازه مربی توضیح بدهد. اعضای کمیته انضباطی باشگاه به پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم اعلام کرده‌اند باید گزارش کامل این ماجرا را تهیه کرده و تحویل کمیته انصباطی بدهد.

مظلومی تا عصر امروز فرصت دارد تا جوانب پنهان این حاشیه جدید پیرامون آبی پوشان را از حاضران در محل تمرین پرس و جو کند تا گزارش دقیق را به کمیته انضباطی تحویل بدهد.

پیش از حسینی و مظاهری در فصل جاری فرشید باقری و همینطور شیخ دیاباته دیگر بازیکنان استقلال بودند که به کمیته انضباطی احضار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز