خبرگزاری کار ایران

سعید صادقی در گفتگو با ایلنا:

در کنار پرسپولیس و استقلال مدعی خواهیم بود/ اسم قلعه نویی مرا مجاب کرد به سیرجان بیایم/ هدفم لباس تیم ملی است/ من، منشا و یونس شاکری مثلث خطرناکی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۱۵۸

ستاره این روزهای گل گهر در مورد شرایط خودرو تیمش توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید صادقی یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی از شهرخودرو راهی گل گهر سیرجان شد تا شاگرد امیر قلعه‌نویی در لیگ بیستم باشد، وی با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر علاوه بر صدرنشینی در لیگ برتر به همراه گل گهر موفق به زدند یک گل و دادن یک پاس گل شده است. تا نقش بسزایی در موفقیت گل گهر داشته باشد.

سعید صادقی در خصوص سه بازی ابتدای گل گهر در لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: در بازی نخست خدا را شکر موفق شدیم سپاهان را شکست دهیم. ما با توجه به سابقه حضور آقای قلعه نویی در این تیم به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و اشراف کامل روی نقاط ضعف و قوت این تیم داشتیم. در طول بازی موقعیت‌های زیادی به این تیم ندادیم و در پایان موفق به کسب ۳ امتیاز شدیم. در بازی با مس نیز با توجه به شرایط چمن ورزشگاه در یک ربع ابتدایی شرایط برای ما سخت بود. رفته رفته بهتر شدیم تا در نیمه دوم موفق شدیم با اداره بازی و استفاده از نقاط ضعف مس موفق شدیم گلزنی کنیم و برنده بازی شویم. فولاد نیز تیم شایسته و خوبی است. سرمربی جوان و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار دارد. آنها بازیکنان خوب خود را حفظ کردند و با خرید چند بازیکن به خوبی تقویت شده‌اند. ما به خوبی این تیم را آنالیز کردیم زود هم به گل رسیدم اما متاسفانه علی رغم اینکه می‌توانستیم پیروز شویم در خانه مساوی کردیم.

وی در مورد عملکرد خود در گل گهر اظهار داشت: خدا را شکر در شهرخودرو فصل خوبی را ‌پشت سر گذاشتم. در بازی‌های این فصل نیز نسبتا عملکرد خوبی داشتم. ولی ما در کل یک تیم هستیم که برای یک هدف می‌جنگیم و متکی به شخص خاصی نیستیم. همه بازیکنان برای این زحمت می‌کنند و من نیز نقش کوچکی در نتیجه‌گیری گل گهر داشتم. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در تیم ما کسی ادعایی ندارد و همه در خدمت تیم هستند. همه برای موفقیت تیم می‌جنگیم و کسی دنبال منیت نیست. از دروازه‌بان تا حمله هیچ کس ادعایی ندارد. هر کی گل بزند یا پاس گل بدهد مهم نیست. مهم نتیجه گیری تیم است. امیر قلعه نویی را نیز همه می‌شناسند و نیاز به توضیح نیست. من پیشنهادات زیادی داشتم اما اسم ایشان باعث شد به گل گهر بیایم.

صادقی در خصوص مثلث هجومی این تیم با حضور منشا، شاکری و خودش بیان کرد: باید بگویم نوید هاشمی نیز نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم داشته است. درست است من، منشا و یونس گل زدیم و پاس گل داده‌ایم، اما اینگونه نیست که ما یک مثلث خطرناک هستیم. همه بازیکنان زحمت می‌کشند تا نتیجه مورد نظر را به دست بیاوریم. حالا ما در خط حمله حضور داریم و وظیفه داریم گلزنی کنیم. ابتدا بازیکنان ما در خط دفاع تلاش می‌کنند تا ما گل نخوریم و ما نیز برای گلزنی تلاش میکنیم. علیرضا علیزاده و احمد زنده روح در خط هافبک به خوبی تلاش و بازی گردانی می‌کنند. خدا را شکر بچه ها از قبل یکدیگر را به خوبی می‌شناختند و حالا که هم تیمی شده‌اند شرایط در تیم عالی شده و همه یک دل هستیم. 

بازیکن سابق شهرخودرو در خصوص حضور خود با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: قبل از مسابقات متاسفانه من مصدوم شدم و آمادگی آن را نداشتم تا برای این تیم بازی کنم و به تیم کمک کنم. ما در مسابقات بازیکنان خوبی را در اختیار داشتیم. اما به اندازه کافی بازیکن در اختیار نداشتیم. روی نیمکت ما بازیکنان جوانی حضور داشتند که حتی تجربه بازی در لیگ را هم نداشتند. فکر میکنم بسیاری از بازیکنان نخستین بازی خود را در لیگ قهرمانان انجام دادند. 

وی در مورد مهدی رحمتی و حضور او روی نیمکت این تیم گفت: ما در شهرخودرو با هم تیمی بودیم. یک رفیق خوب برای من بود تا سرمربی. برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم و مطمئن هستم مثل دوران بازی کردنش مربی موفقی خواهد شد.

صادقی در مورد اینکه با توجه به حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و رصد بازی‌های لیگ توسط او آیا به فکر لباس تیم ملی است هم اظهار داشت: ما با توجه به اینکه تیمی یک دست هستیم به هرحال چند بازیکن اسمی در گل گهر حضور دارند. هر چند اسم برای ما بازی نمی‌کند و با توجه به حضور آقای قلعه نویی در تیم فکر نمی‌کنم کسی به دنبال منیت باشد. برخی از بازیکنان ما هم مستحق لباس تیم ملی هستند و من خودم را نیز از این قائده مستثنی نمی‌دانم و مثل هر فوتبالیستی آرزویم دعوت شدن به تیم ملی است. من هم تمام تلاشم را میکنم و هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

ستاره سیرجانی‌ها در خصوص هدف گذاری گل گهر در لیگ بیستم و آینده این تیم بیان کرد: ما شروع خوبی در لیگ برتر داشتیم. هدف ما روشن است و  امیدوارم روند موفقیت ما ادامه دار باشد. اما به هر زود است در مورد جایگاه گل گهر صحبت کنیم چرا که ما بازی به بازی پیش می‌رویم. ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا موفق شویم. این حرف من نیست و حرف تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی است. هر چند از حالا زود است نظر بدهیم. اما ما در کنار پرسپولیس و استقلال قطعا در تلاش هستیم تا مدعی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز