خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

تراکتور صفر - سپاهان یک / اولین شکست منصوریان، صعود نویدکیا به رتبه سوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۰۱۰

تیم تراکتور تبریز در بازی خانگی شکست مقابل سپاهان اصفهان را پذیرفت.

به گزارش ایلنا، عصر امروز در آخرین مسابقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور تبریز به مصاف سپاهان اصفهان رفت و در بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این دیدار که با تعویق یک روزه به دلیل بارش شدید برف در تبریز برگزار شد، با گل مهدی نژاد مهدی در دقیقه 27 این مسابقه به سود طلایی پوشان خاتمه یافت.

تیم سپاهان با این پیروزی به رده سوم جدول رده بندی رسید و 6 امتیازی است. تراکتور 2 امتیازی همچنان رتبه دوم را در اختیار دارد.

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی(81- محمد عباس‌زاده)، سعید واسعی(72- اوکاشه حمزویی)، اشکان دژاگه(61- سعید مهری)، امین اسدی(72- محمد قنبری)

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، جلال‌الدین علی‌محمدی(2+90- مهدی کیانی)، محمدرضا حسینی(82- رضا میرزایی)، محمد محبی(58- دانیال اسماعیلی‌فر)، سجاد شهباززاده(82- کی‌روش استنلی)

ساعت: 15:15 / استادیوم: یادگار امام تبریز

داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: آرمان اسعدی و محمدجواد مداح؛ داور چهارم: محمدحسین ترابیان/ ناظر: مسعود مرادی

اخطار: اکبر ایمانی(57) از تراکتور - محمد کریمی(31) و سروش رفیعی(38) از سپاهان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز