خبرگزاری کار ایران

بحث سیدحسین حسینی و رشید مظاهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۸۹

گلرهای استقلال در حاشیه تمرین اختصاصی امروز به بحث با یکدیگر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسین حسینی که بعد از دو بازی حضور در ترکیب استقلال در جدال هفته گذشته مقابل ماشین سازی شاهد نمایش رشید مظاهری در ترکیب آبی‌ها و کلین شیت دروازه بان تازه وارد و ملی‌پوش این تیم بود، زمینه اولین حاشیه را بین گلرها شکل داد.

تمرین استقلال امروز با نظر کادرفنی تعطیل بود اما با اعلام محمود فکری گلرها با حضور در مجموعه انقلاب و زیر نظر سعید عزیزیان مربی گلرهای این تیم قرار بود تمرینات اختصاصی را دنبال کنند. تمرینی که البته با ایجاد حاشیه از سوی سیدحسین حسینی نیمه کاره ماند و رشید مظاهری با کسب اجازه از عزیزیان تمرین را ترک کرد.

ماجرا از این قرار است که سیدحسین حسینی در ابتدای تمرین با اعلام اینکه سابقه او بیشتر است و هفت سال در این باشگاه حضور داشته، از رشید مظاهری می‌خواهد تا تمرینات را او شروع کند. موضوعی که این اتفاق و بحث به زعم رشید مظاهری ایجاد حاشیه و برهم زدن تمرکز اوست. مظاهری بعد از این ادعای نه چندان دوستانه‌ از سوی حسینی از عزیزیان درخواست می‌کند که به دلیل برهم خوردن تمرکزش تمرین را ادامه ندهد و بدون پاسخی به حسینی، مجموعه انقلاب را ترک می‌کند.

حسینی که فصل گذشته توانسته بود با جدایی مهدی رحمتی به عنوان گلر شماره یک آبی‌ها و بدون رقیب کار‌ را دنبال کند، نتوانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و اشتباهات سریالی او در نهایت باعث ش تا استقلال در این فصل اقدام به جذب رشید مظاهری کند.

با این حال حضور دو گلر مدعی باعث شده تا طبق پیش بینی‌ها خیلی زود حاشیه وارد تیم شود و باید دید محمود فکری چه اقدامی برای این موضوع خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز