خبرگزاری کار ایران

نتیجه انتخاب کادر فنى در تیم کاملا مشهود است

راستى: درهاى تیم جوانان به روى بازیکنان شایسته باز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۸۵

مربى تیم ملى جوانان با اظهار رضایت از شرایط این تیم گفت: با تمرکز و برنامه ریزى مناسب مى توانیم در مسابقات قهرمانى آسیا به موفقیت برسیم.

به گزارش ایلنا، امین راستى مربى تبم ملى جوانان در خصوص شرایط این تیم گفت: خوشبختانه با حضور حمیدخان درخشان و آقاى مهابادى اردوى تیم آغاز شد. این انتخاب تلفیقى از تجربه و شور و انگیزه جوانى را کنار هم قرار داده و به اعتقاد من حتما مى تواند موجب موفقیت تیم ملى جوانان شود.

راستى اضافه کرد: نتیجه انتخاب کادر فنى در تیم کاملا مشهود است.یک هفته بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم ، تمرینات شاداب و با نشاطى که موجب شد شناخت لازم ایجاد شود. نمى توان از این مدت انتظار زیادى داشت اما از نظر روحى کاملا مشخص است که تیم در شرایط بسیار خوبى قرار گرفته. بچه ها حدود دو سال است در کنار هم هستند و در این یک هفته هم به خوبى با کادر جدید ارتباط برقرار کردند. قطعا کار سخت و مهمى در پیش داریم و همه تلاشمان را مى کنیم تا با بهترین و کامل ترین تیم راهى رقابت ها شویم.

مربى تیم ملى جوانان در مورد احتمال دعوت شدن نفرات جدید گفت: سعى کادر فنى این است که بهترین ها را در اختیار داشته باشیم و اگر لازم باشد و بازیکن شایسته اى دیده نشده باشد حتما فرصت حضور در اردو را پیدا مى کند.درهاى تیم ملى همچنان به روى بهترین نفرات و شایسته ها باز است و ممکن است در بعضى پست ها تغییراتى داشته باشیم.

راستى در پایان گفت: در بازى هاى تدارکاتى اولویت اول رسیدن به اهداف فنى است و نتیجه در مرحله بعد حائز اهمیت است. پیروزى پرگل اتفاق خوبى است و از نظر روحى به تیم کمک مى کند. همچنین با حمایت فدراسیون و کمیته جوانان تلاش مى کنیم بازى هاى تدارکاتى بیشترى انجام بدهیم. تردید ندارم با همدلى خوبى که ایجاد شده مى توانیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم و با حفظ آرامش و و تمرکز همچنین برنامه ریزى مناسب در مسابقات آسیایى به هدفمان برسیم. حریفان سخت و قدرتمندى خواهیم داشت و خواسته کادر فنى این است که مثل بازى اخیر همچنان با تیم هاى قدرتمندى بازى کنیم که به تیم ما فشار وارد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز