خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان|

رقابت‌های گروه «ب» با برد پیکان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۶۵

رقابت‌های گروه ب لیگ برتر متمرکز بانوان با پیروزی پیکان تهران برابر ستارگان فارس آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم سایپا تهران، شهرداری قزوین، اکسون، سروقامتان بابل، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر در دو گروه برگزار می‌شود.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر تیم‌های حاضر در گروه ب هستند و مسابقات هفته نخست این گروه، امروز، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۴ امروز (پنج‌شنبه) با دیدار پیکان تهران و ستارگان فارس آغاز شد.

تیم پیکان که ترکیب قبلی خود را در فصل جدید لیگ برتر بانوان حفظ کرده‌ است، در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای (۲۵ بر ۱۱)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۰) ستارگان فارس را شکست داد.

در این بازی که به مدت ۷۰ دقیقه به طول انجامید، هدیه صابری و نوشین حق‌شناس به عنوان داور اول و دوم قضاوت کردند. مهران اشرف‌ریاحی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و خجسه اسلامشهر از ساعت ۱۷ و در دومین مسابقه گروه ب در نخستین روز مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز