خبرگزاری کار ایران

تمام اماکن ورزشی در اختیار قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش و مدیریت کرونا قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۳۰

ورزش و جوانان گفت: تمام خوابگاه ها، محیط های سیاحتی، اقامتی و سالن های ورزشی تحت امر این وزارتخانه در سراسر کشور، در اختیار قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا با حضور در محل این وزاتخانه با مسعود سلطانی فر دیدار و گفت وگو کرد. کولیوند ابتدا از همکاری های مستمر آن وزارتخانه با سازمان اورژانس کشور در راستای خدمت رسانی به هموطنان تقدیر و تشکر کرد.

او گفت: وزیر محترم و همه همکاران وزارت ورزش و جوانان در زمان بحران، همواره در کنار سازمان اورژانس کشور بوده و امکانات خود را در اختیار این سازمان قرار داده است و همیشه از پیشتازان کمک در مواقع بحران به ما و مردم عزیزمان بوده اند.

کولیوند افزود: در زمان سیل و زلزله های اخیر نیز وزارت ورزش، با در اختیار گذاشتن مجموعه ها و اماکن ورزشی به سازمان اورژانس کشور، جهت خدمات رسانی سریع تر و همچنین به مردم، بعنوان مکانی امن جهت پناهگاه، برگ زرینی در پرونده خود ثبت کرده است و این خود جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش در مجموعه های ورزشی سراسر کشور، محل هایی مناسب را برای احداث پایگاه در نظر گرفت که این امر خود باعث، توسعه و افزایش کیفیت خدمات رسانی سازمان اورژانس کشور به هموطنان شده است.

وی در ادامه این دیدار، اهداف و سیاست های قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد و یکی از اهداف اصلی آن را حفظ کرامت و ارزش هموطنان خواند. همچنین وزیر ورزش در این نشست اهداف و سیاست های قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا را ارزشمند شمرد و ضمن ابراز خرسندی از همکاری با این طرح، قول مساعد داد که تمامی خوابگاه ها، محیط های سیاحتی، اقامتی و سالن های ورزشی تحت امر آن وزارتخانه در سراسر کشور، در اختیار قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: در همکاری و همراهی با قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی که هدف آن خدمت به مردم شریف ایران است، هیچ گونه محدودیتی نخواهیم داشت و در نامه ای به تمامی معاونان، ادارات کل و نمایندگان تحت امر وزارت ورزش در تمامی استان ها، دستور همکاری با سازمان اورژانس کشور  را با تمامی امکانات و ظرفیت ها، خواهم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز