خبرگزاری کار ایران

اگر سوت های اشتباه اجازه دهند؛

شاگردان رحمان به دنبال اولین برد فصل مقابل پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۶۰

ذوب آهنی‌ها امروز در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که در دو بازی قبلی مزد نمایش خوبشان را نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان امروز در سومین هفته از لیگ برتر بیستم باید در خانه از پیکانِ مهدی تارتار پذیرایی کنند. تیمی که هفته گذشته موفق شده بود دیداری دشوار مقابل شهر خودرو را با برتری به پایان رسانده و همانطور که رحمان رضایی در نشست خبری قبل از بازی گفت حریف خطرناکی برای سبزهای اصفهانی محسوب می‌شود.

ذوبی‌ها که در لیگ بیستم چهره کاملاً جدیدی در ترکیب نفرات و کادرفنی به خود گرفتند در دو دیدار قبلی فراتر از حد انتظار ظاهر شده و عملکرد خوبی مقابل فولادِ پر مهره و ماشین سازی از خودشان به نمایش گذاشتند ولی اشتباهات داوری علیه این تیم مانع از کسب نتیجه لازم شده و شاگردان رحمان رضایی نتیجه‌ای به جز تساوی در دو بازی به دست نیاوردند.

در بازی ذوب آهن مقابل فولاد در حالیکه تا دقیقه 95 و ثانیه‌های پایانی بازی کار با نتیجه 2 بر یک به سود ذوبی‌ها پیش می‌رفت، تصمیم عجیب داور مسابقه در اعلام پنالتی به سود سرخپوشان خوزستانی در حالیکه بازیکن این تیم بیرون از محوطه جریمه سرنگون شده بود برد را از تیم اصفهانی گرفت.

در دیدار هفته گذشته مقابل ماشین سازی هم تصمیم عجیب دیگری از سوی داور مسابقه گرفته شد و در دقیقه 1 بازی روی یک برخورد ساده که گفته می‌شود اصلا خطا نبود، وحید محمدزاده با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج و ذوب آهن مجبور به بازی با 10 نفر در 90 دقیقه کامل مسابقه شد و از همین رو بازهم نتیجه‌ای بهتر از تساوی برای این تیم کسب نشد.

حالا ذوب آهن در حالی به مصاف پیکان می‌رود که تشنه اولین سه امتیاز فصلش است و باید دید این بار از اتفاقات دو بازی قبل در امان خواهد بود یا نه و اینکه عملکرد موفق دو بازی قبل ار از این تیم شاهد خواهیم بود یا اتفاقات دیگری در بازی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز