خبرگزاری کار ایران

دیاباته بازیکن حرفه‌ای است، نمی‌دانم بین او و فکری چه اتفاقی افتاد

زرینچه: بعضی‌ها فقط منتظرند تیم نتیجه نگیرد و علیه کادرفنی استقلال مصاحبه کنند/ زود است بگوییم کدام تیم‌ها مدعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۰۰

سرپرست سابق استقلال معتقد است با رعایت مسائل فنی و دوری از حواشی این تیم می‌تواند به همراه محمود فکری به موفقیت دست پیدا کند

به گزارش ایلنا، جوادزرینچه سرپرست سابق استقلال معتقد است با رعایت مسائل فنی و دوری از حواشی این تیم می‌تواند به همراه محمود فکری به موفقیت دست پیدا کند. مشروح گفتگوی زرینچه با ایلنا را در ادامه می‌خوانید:

استقلال مقابل ماشین سازی به برتری رسید. عملکرد تیم را در این دیدار چطور ارزیابی می‌کنید؟

این 3 امتیاز خیلی مهم بود. با وجود اینکه استقلال هفته قبل مقابل فولاد شکست خورده بود اما توانست مقابل ماشین سازی به یک برد با ارزش دست پیدا کند.

دو پیروزی و یک شکست در سه بازی عملکرد قابل قبولی است؟

استقلال در دو بازی اول شرایط خوبی داشت درست است که آنها در بازی دوم نتیجه را واگذار کردند اما مستحق این باخت نبودند اگر می‌توانستند 20 دقیقه آخر بازی را مدیریت کنند حداقلش این بود که باخت را تجربه نمی‌کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی شرایط تغییر کند.

دیاباته هم پس از بازی با فولاد از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفت. این اتفاقات به تیم ضربه نمی‌زند؟

دیاباته بازیکن حرفه‌ای است و معمولا قواعد آن را رعایت می‌کند حالا باید ببینیم چه اتفاقی بین او و کادر فنی افتاد که باعث شد این مسائل پیش بیاید. به هر حال هرچه بود این مسائل درون خانوادگی است و حل می‌شود.

استقلالی‌ها بعد از باخت هفته دوم به کادر فنی و در رأس آن  انتقاد کردند. هفته دوم برای انتقاد یک مقدار زود نیست؟

فکر می‌کنم بعضی‌ها فقط منتظر هستند تا تیم نتیجه نگیرد و زود شروع به مصاحبه کردن کنند تیمی که کادر فنی‌اش عوض شده و تازه دو مسابقه را انجام داده که نباید از آن انتقاد کرد باید بگذاریم چند هفته از مسابقات بگذرد و سپس در خصوص شرایط تیم‌ها نظر دهیم.

خیلی‌ها می‌گویند نیمکت استقلال خیلی شلوغ است و فکری افراد زیادی را به کار گرفته که ممکن است زیان‌بار باشد. نظر شما چیست؟

با احترام به همه آنهایی که چنین صحبتی را عنوان می‌کنند باید بگویم در همه تیم‌ها شرایط همین است و هر نفری که در روی نیمکت حضور دارد یک شرح وظایف دارند تمام آنهایی که روی نیمکت استقلال حضور دارند باید بگویم تجربه بسیار خوبی از سال‌ها حضور در فوتبال دارند که در شرایط بحرانی و حساس می‌توانند به سرمربی تیم کمک کنند. حضور مظلومی و مرفاوی که هر دو در دو مقطع سرمربی استقلال بوده‌اند نعمت است.

با وجود برد تیم به نظر می‌رسد بازیکنان جدید استقلال هنوز در ترکیب جا نیفتاده‌اند، علت را در چه می‌بینید؟

خوشبختانه ترکیب استقلال از فصل قبل حفظ شده و فقط علی کریمی و چشمی از آن جدا شده بازیکنان جدید هم نیاز به زمان دارند تا شرایط حضور در تیم‌های بزرگ را پیدا کنند.

در این چند هفته از لیگ کدام تیم‌ها را مدعی دیدید؟

شرایط لیگ امسال خیلی فرق دارد تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شده است از الان نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم‌ها مدعی هستند و باید حداقل هشت هفته از لیگ بگذرد تا بتوان گفت کدام تیم‌ها مدعی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز