خبرگزاری کار ایران

مظلومی: هواداران بازی با فولاد را فراموش کنند/استقلال مشکلی از بابت زمین تمرین ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۳۰

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: زمان می برد تا این کادر فنی برنامه های خود را پیاده کند و هواداران هم صبور باشند

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی قبل از دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در مسابقه امروز سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند.

وی افزود: بازیکنان ما با شرایطی که هفته قبل به وجود آمد تلاش کردند تا برنامه های تاکتیکی را انجام بدهند، به بازیکنان استقلال گوشزد شده که تیم حریف را دست کم نگیرند. کادر فنی برنامه های لازم را طراحی کرده و امیدوارم امروز با بازی امروز رضایت خاطر هواداران به دست بیاید.

سرپرست تیم استقلال در خصوص زمین تمرین این تیم عنوان کرد: این مشکل را ما نداشتیم بلکه همه تیم ها داشتند. البته مشکلی نبود و ما همه چیز را برای تیم فراهم کردیم. بهترین محل برای تمرین زمین چمن ورزشگاه غدیر بود. خوشبختانه ما زمین تمرین داریم، هم مجموعه انقلاب در اختیار است، هم زمین شماره 2 آزادی و هم اینکه مسئولان باشگاه با مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق رسیده اند.

مظلومی خاطرنشان کرد: تازه مسابقات آغاز شده و زمان کمی است که این کادر فنی کارش را شروع کرده است. زمان می برد تا این کادر فنی برنامه های خود را پیاده کند و تیم جا بیفتد.هواداران هم صبور باشند و هفته قبل را فراموش کنند و به آینده نگاه کنند.

وی در خصوص وضعیت فرشید باقری و دیاباته گفت: این 2 هیچ مشکلی ندارند و در لیست تیم ما حضور دارند. اگر نیاز باشد کادر فنی از آنها استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز