خبرگزاری کار ایران

خطیبی: روی دروازه بان جوان سرمایه گذاری کردیم/هنوز هماهنگ نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۷۶

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در پست دروازه بان کشور ما بازیکن کم دارد و ما می‌خواهیم روی این جوانان سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش ایلنا، در حالی که آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فردا باید به مصاف مس رفسنجان برود نشست خبری این تیم سه شنبه شب برگزار شد.

در آستانه این بازی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک  در نشست خبری پیش از بازی حاضر شدو اظهار داشت: بازی سوم ما است. هفته اول شرایطی که دوست داشتیم رقم نخورد و از کلیه باشگاه رضایت نداشتیم. برابر سپاهان روند بهتری داشتیم و در این بازی هم بهتر خواهیم شد. مس از کادر فنی خوب و کاربلد و چند بازیکن تاثیرگذار بهره می‌برد.

وی افزود: امیدوارم فردا تفکرات ما در زمین پیاده شود و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. قطعا بازی در زمین خود، نکته مثبتی برای ما است و باید به دنبال ۳ امتیاز باشیم. تفاوت ما و مس این است که حریف تیمش را زودتر بست و در هماهنگی تیم و انجام بازی‌های دوستانه، از ما جلوتر هستند. بعد از بازی اول چند بازیکن به ما اضافه شد و نیازمند هماهنگی هستیم. امیدوارم بهتر از حریف باشیم و با آنالیزی که تیم ما انجام داده، بهتر از حریف باشیم و اولین ۳ امتیاز را کسب کنیم. مصدوم نداریم اما علی‌نژاد محروم است.

خطیبی در خصوص نحوه انتخاب دروازه‌بان اولش تاکید کرد: به هر حال دروازه‌بانان بازیکنان کلیدی هستتد و مربی دروازه‌بانان ما تلاش می‌کند تا دروازه‌بانان جوان ما را خوب تمرین دهد. در این پست کشور ما بازیکن کم دارد و ما می‌خواهیم روی این جوانان سرمایه‌گذاری کنیم. از این نفرات هر کدام در تمرینات بهتر بود، جای خود را در ترکیب اصلی باز می‌کند و ما هم سعی می‌کنیم از او استفاده کنیم.

سرمربی آلومینیوم درباره انجام بازیهای لیگ در شرایط کرونا گفت: اکنون همه در خانه‌شان زندانی هستند و این پروتکل‌ها برای ما مفید است و در خانه ماندن برای ما خوب است. در این موقعیت جوانان نیازمند تفریح هستند و فوتبال می‌تواند این خلا را پر کند. سخت گیری های بهداشتی در فوتبال وجود دارد و با رعایت این پروتکل‌ها می‌تواند، بازی‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز