خبرگزاری کار ایران

کونته: بازی با رئال مانند فینال است / باید آنها را شکست بدهیم تا صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۲۱

سرمربی تیم اینتر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید ابراز امیدواری کرد شاگردانش در فینال بزرگی که پیش روی آنها قرار گرفته به برتری رسیه و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید گفت: ما چاره دیگری نداریم. بازی با رئال برایمان مانند یک فینال است. رئال را میشناسیم و تاریخشان را می دانیم. ما فردا شب به انجام یک بازی عالی نیاز داریم. می دانیم که جز پیروزی راه دیگری نداریم و نیازمند کسب امتیاز از این دیدار هستیم. ما اگر اراده کنیم، می توانیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی نراتزوری در ادامه گفت: هنوز به حد کافی کیفیت تیممان را بالا نبرده ایم. برای ما شایعات هیچ ارزشی ندارند و ما باید یاد بگیریم که روی حقایق تمرکز کنیم. همه ما باید در تیم مسئولیت پذیر باشیم. زمانی که این کار را انجام دهیم، در موفقیت تیم جهش رخ می دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته فصل را با قدرت و بی رحمی شروع کردیم ولی امسال همه تیم ها در مقابل ما بسته بازی می کنند. به همین دلیل مالکیت زمین توسط تیم ما بالا رفته است. این کار را برایمان سخت می کنند و صبوری نیاز است. ولی همه درحال تلاش هستند. اگر می خواهیم با تیم های قدرتمند رقابت کنیم، باید صبر کرد. ما باید همه چیز را ارتقا دهیم.

سرمربی اینتر در مورد غیبت بازیکنانی نظیر راموس، بنزما و... در ترکیب رئال مادرید گفت: من فکر نمی کنم رئال مادرید تیمی باشد که بخاطر غایبینش ناراحت شد و دست به گریه کردن بزند. زمانی که رسانه ها از بازیکنان غایب رئال مادرید صحبت می کنند، این امر باعث خنده من می شود. آنها لیست و اسکواد بزرگی در اختیار دارند.

کونته در مورد انتقاداتی که از تیمش می شود نیز گفت: انتقادات از اینتر عادی شده است. من سال گذشته به این قضیه پی بردم و این یک حقیقت است. اگر هم از تیم من انتقاد نکنند، سعی می کنند همه چیز را منفی نشان دهند. من در سال گذشته شخصا این مسئله را فهمیدم.من برای این انتقادها آماده بودم ولی شاید بعضی از بازیکنان اینتر برای این هجم از انتقاد آماده نبودند.

وی ادامه داد: کسانی که مزخرفات زیادی علیه ما می گویند باید تنها یک کار را برای مقابله با آنها انجام داد و آن هم این است که ما چیزی نگوییم و در زمین مسابقه جواب آنها را بدهیم. ما باید با یکدیگر متحد باشیم. اگر میخواهیم در اینتر باشیم باید اینگونه رفتار کنیم در غیر اینصورت باید تیم های میانه جدولی را انتخاب کنیم.

کونته در مورد بازی دادن به الکسیس سانچز به عنوان یک هافبک تهاجمی گفت: اینکه سانچز به عنوان یک هافبک تهاجمی بازی کند تنها در اواسط بازی و یا در دیدار مقابل تیم های پایین جدولی می تواند موثر باشد. هم اکنون هم یک تیم تهاجمی در اختیار داریم. وینگ بک هایمان مثل وینگر هستند. تیم های تهاجمی بیشتری نسبت به تدافعی در پیش داریم. حضور ۳ مهاجم همزمان در زمین سخت است.

کونته در پایان گفت: ما در بازی فردا شب راه دیگری نداریم. باید رئال را شکست دهیم تا بتوانیم از این گروه صعود کنیم. ما باید در 3 دیدار باقی مانده، حداقل ۷ امتیاز را بگیریم. نتیجه این دیدار می تواند امید ما برای ادامه رقابت ها را تأمین کند. در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان هستیم ولی لیاقت ما خیلی بیشتر از رتبه فعلیمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز