خبرگزاری کار ایران

از کجا معلوم اگر ذوب آهن ده نفره نمی‌شد ما را برده بود؟

حسینی: باید با بهترین عملکردمان مقابل استقلال حاضر شویم/ روزهای خوب ماشین سازی از راه می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۴۸

مدافع ماشین سازی در مورد شرایط این تیم و دیدار با استقلال صحبت کرد.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ماشین سازی اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوب و منظمی انجام می‌دهیم. متاسفانه در دو هفته اول بازی‌ها بدشانسی و بعضی مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم نتایجی که شایسته آن بودیم را کسب کنیم ولی تیم خوبی داریم و امید دارم در ادامه راه عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در مورد بازی با ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و کار سختی مقابل آنها داشتیم. فرصت‌هایی داشتیم که به گل دوم برسیم و برنده بازی باشیم و 3 امتیاز این بازی خانگی را مال خودمان کنیم ولی خوش شانس نبودیم و حریف هم از موقعیتش استفاده کرد و کار را به تساوی کشاند.

مدافع میانی ماشین سازی در مورد اخراج محمدزاده و اعتراض ذوب‌آهنی‌ها به تصمیم داور هم توضیح داد: من نباید در مورد تصمیم داور مسابقه نظر بدهم. اشتباهات داوری همیشه بوده و تیم ما هم از این مسائل تا به حال کم ضرر ندیده است. آن صحنه را چون دور بودم ندیدم ولی اگر هم داور اشتباه کرده باشد اینطور نیست که بگوییم اگر 11 نفره بودند صد در صد پیروز می‌شدند.

حسینی در مورد بازی هفته سوم مقابل استقلال هم گفت: استقلال تیم خوبی است و اگرچه در هفته دوم مقابل فولاد شکست خورد بازهم یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر است و خط حمله قدرتمندی دارد و کار آسانی مقابل آنها نخواهیم داشت ولی همه تلاش ما این است که اول قدرت خط حمله آنها را از کار بیاندازیم و بعد با برنامه‌های کادرفنی سعی کنیم به دروازه‌شان برسیم و گل بزنیم. شک نکنید حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نخواهیم بود.

وی در مورد حواشی داخلی استقلال و اینکه این موضوع به سودشان می‌شود یا نه هم گفت: ما به مسائل داخلی استقلال توجهی نداریم و تمرکزمان روی مسائل فنی بازی است و همانطور که گفتم استقلال تیم خوبی است و این مسائل روی آنها تاثیر نخواهد گذاشت و باید آماده باشیم تا بهترین بازی خودمان را برابر این تیم نشان دهیم.

مدافع ماشین سازی در مورد کار با بیاتلو هم توضیح داد: ایشان از مربیان جوان و نسل جدید فوتبال ما هستند که ایده‌های نو و جالبی دارند و ارتباط خوبی هم با بازیکنان دارند و از آینده‌داران عرصه مربیگری محسوب می‌شوند و از همکاری با ایشان خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز