خبرگزاری کار ایران

به تفکرات خطیبی آشنا هستم

جابر انصاری :مقابل پیکان حیلی انگیزه دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۱۵

مهاجم آلومینیوم اراک از انگیزه هایش مقابل تیم سابقش گفت.

جابر انصاری مهاجم آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: چند روزی است که به تمرینات آلومینیوم اضافه شده‌ام شرایطم بد نیست و با تمریناتی که زیر مربیان انجام داده‌ام کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شوم.

وی در خصوص دیدار این هفته آلومینیوم مقابل پیکان اظهار داشت: ما در دو هفته هفته اول نتایج خوبی را کسب نکرده‌ایم و به همین دلیل باید در دیدار مقابل پیکان به دنبال سه امتیاز باشیم البته که تیم پیکان هم در این فصل شرایط خوبی دارد و با تغییر مربی به دنبال رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است.

مهاجم آلومینیوم اراک درباره اینکه پیکان سابقش است افزود: من بعد از جدایی از استقلال به پیکان رفتم و خاطرات خوبی هم از این تیم دارم مدتی هم که در این تیم حضور داشتم از عملکردم راضی هستم اما به هر حال قسمت این بود که در این فصل به آلومینیوم بیایم و فوتبالم را در این شهر پیگیری کنم. امیدوارم در دیدار مقابل پیکان بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم زیرا برای این دیدار خیلی انگیزه دارم.

انصاری درباره همکاری با رسول خطیبی بیان داشت: من با ایشان در گسترش فولاد در یک مقطع بسیار کم همکاری داشتم البته ایشان بعد از آن به تراکتورسازی رفتند و زیاد نتوانستیم با یکدیگر کار کنیم. از افکار ایشان شناخت کافی دارم و امیدوارم بتوانم فصل خوبی را در اراک داشته باشم.

انصاری درباره اینکه وضعیت طلبش از استقلال به کجا انجامید گفت: نصف طلبم را بخشیدم و بقیه را نیز قرار است دریافت کنم من خاطرات خوبی از استقلال داشتم و نمی‌خواستم هواداران از من ناراحت شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز