خبرگزاری کار ایران

قادری: بازی با شهرخودرو بیشتر شبیه واترپلو بود / هیچ کس به ما دستور زمین افتادن نمی‌‌داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۹۵

مهاجم تیم پیکان تهران درباره اولین گل لیگ برتری و حواشی پیرامون بازی مقابل شهرخودرو مشهد صحبت‌های جالبی انجام داد.

آرش قادری در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری پیکان مقابل شهرخودرو گفت: روز اول که می‌خواستیم بازی کنیم شرایط زمین بسیار بد بود و نباید برای برگزار می‌شد. شرایط جوی هم اصلا مناسب نبود. ۲۰ دقیقه که از بازی گذشت دیگر توپ اصلا تکان نمی‌خورد و توپ روی هوا بود انگار واترپلو بازی می‌کردیم. این شرایط سلامتی بازیکنان را به خطر می‌انداخت و خوشبختانه بازی لغو شد.

او ادامه داد: متاسفانه زمین شهر قدس خراب شد و روز بعد در زمین دستگردی بازی کردیم. همه شرایط خوب بود و سه امتیاز بازی را گرفتیم که از همه چیز مهم‌تر بود.

قادری درباره سه امتیازی که با گل او به ثمر رسیده بود، گفت: این اولین گلم در لیگ برتر بود و یک پنالتی هم از دست داده بودیم ولی اینکه برد با گل من رقم خورد خیلی برایم ارزشمند بود. از روی ضربه کرنر خدابنده‌لو ارسال کرد و من ضربه زدم که گل شد. این گل برای من فراموش نشدنی است و همیشه در ذهنم می‌ماند.

قادری درخصوص اظهارات سرمربی حریف که اعتقاد داشت بازیکنان پیکان وقت تلف می‌کردند، گفت: صد در صد اینگونه نیست. همه آقای تارتار را می‌شناسند و هیچ زمان چنین چیزی نبود. کادرفنی حریف حساس شده بود و ما یک یا دو مورد بازیکنان‌مان روی زمین افتادند که واقعا مصدوم شدند. بی دلیل کسی روی زمین نمی‌افتاد که بخواهند اعتراض کنند و هیچ کس به ما دستور نمی‌داد که بخواهیم روی زمین بیفتیم.

قادری درباره جوان‌گرایی که در پیکان صورت گرفته گفت: اول از همه باید از آقای ویسی تشکر کنم که کار بسیار بزرگی فصل قبل برای من به شخصه و همچنین تیم پیکان انجام دادند. جای ایشان کنار ما خالی است اما به هر دلیلی دیگر اینجا حضور دارند و آرزوی موفقیت داریم. آقای تارتار هم یکی از مربیان نام آشنای فوتبال هستند که نیازی به تعریف من ندارند. امسال تیم بسیار خوب و جوانی داریم. کادرفنی خیلی به جوانان اعتقاد دارند و هر کسی که خوب باشد بازی می‌کند.

قادری درباره انتقال بازیکنان با استعداد از پیکان گفت: پیکان در این چند ساله خروجی‌های خوبی داشته که به تیم‌های بزرگ راه پیدا کرده‌اند. مطمئنا هم برای من و هم برای بازیکنان دیگر تیم چنین اتفاقی می‌افتد که تیم‌های بزرگ راه پیدا کنیم یا حتی لژیونر شویم.

قادری درباره بیانیه باشگاه ذوب آهن اصفهان و تهدید به کناره گیری از مسابقات لیگ برتر گفت: ما توجه به حواشی نداریم اما ظاهراً آنها از داوری ضرر کرده‌اند. ما امیدواریم که مسائل طوری نشود که اتفاق خاصی در بازی ما رخ بدهد. این نگران کننده هست اما مثل همیشه روی بازی تمرکز داریم و فقط و فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز